Thyg0d July 15, 2005 Report July 15, 2005 Hejsan!Jag är med i Thunderbird and Cougar Club Of Americaoch en av medlemmarna jobbar hos en Ford återförsäljare..Så vi får 25% rabatt på alla hans priser som redan från börjanär ruskigt bra.. T.ex. alla länkarmar till framvagnen till min T-bird gick på3500 kronor.. Nu har jag pratat med Dan Newman som han heter och har lyckatsdeala till mig samma rabatt åt svenska mustang klubben.. Dan skeppar godset på det sätt ni vill, har hitintills inte stött pånågot sätt som inte funkar.. Riktigt stora prylar brukar han dock tamed BAX global.. Men då pratar vi stötfångare och skärmar.. Ruskigt trevlig kille att ha och göra med och alltid bra service till lågapriser.. besök och jämför priserna.. Observera att jag inte får en spänn för det här utan gör det bara föratt vara sjysst mot mustang klubben. Så inge gnäll om reklam Mvh/ /Per A Citera
_kiM__ July 15, 2005 Report July 15, 2005 Ingen webb butik och mycket lite info på den sidan så långt ögat kan nå..?? Fixar han alla årsmodeller? Citera
Spock July 15, 2005 Report July 15, 2005 Ingen webb butik och mycket lite info på den sidan så långt ögat kan nå..?? Fixar han alla årsmodeller?Tanken med sidan är väl att Dan Newman fixar delar på beställning = Kanske inte har sådär jättestort lager? Därför har han heller inga piser. Prova för skojs skull att skicka en request och se om han svarar/vad det blir för pris(er). Citera
Thyg0d July 15, 2005 Author Report July 15, 2005 Näe han har inte världens största lager... Plockar det mesta via olika kanaler på beställning.. Men det brukar inte ta mer än nån dag för att få dom.. Han ska kunna fixa de flesta årsmodeller.. Och han är ruskigt bra på att leta upp saker han inte har sett förut.. Har hitintills inte fått en enda fel pryl av honom och dettrots att mina beskrivningar ibland kan vara rätt luddiga.. på http://www.towncountryford.com så hittar ni mer info om firman...fordpartshq.com är bara för beställningar.. En liten site vi på TCCOA satt upp Dan... Men som Spock sa.. Hör med honom vad han kan få fram.. Mina priser är ju mer för Thunderbirds så... Här lite priser på prylar som jag beställt till min som passar 94-95 mustanger och 99-02 cobra...Torsen T2 Differential $420.00 (Retail $485.00)FRPP Timing Chain $67.96 (Retail $84.95)FRPP Water Pump $39.95 (Retail $49.95)Water Pump Gasket $3.65 (Retail $4.87)Bara som något att jämföra med.. //Per Citera
Thyg0d July 18, 2005 Author Report July 18, 2005 Trevligt att du tyckte det.. Har rätt så mycket kontakter i USA och vi brukar ha Group Purchase's lite då och då.. En av dom senaste var en MMC kardan axel.. Cryogenic treated som tål futtig 1200 hästar... 375 dollar om jag inte missminner mig allt för mycket.. Vet inte om ni har såna här men det kan vara en bra idé.. Funkar även i Sverige... //Per Citera
Recommended Posts