maberg June 14, 2003 Report June 14, 2003 Hej!Är hastighetsmätarskalan lika/utbytbar mellan Mustang 1967 & 1968?Tacksam för svar snarast. Citera
Lars Oscarsson cmc383 June 14, 2003 Report June 14, 2003 Hej.Det bör vara samma det som skiljer på 67-68 ärhela utsendet på instrumenthus. Vad jag vet såskall det vara samma hastighetsmätare.Har själv varit ägare till 67 och även renoverat en68HT. Citera
Dr Frelin May 16, 2008 Report May 16, 2008 Har tagit ur min intstrumentering för att byta lite lampor och mätartvala. Innan så fungerade inget på panelen och jag antog att nån kabel kanske va lös eller nåt. När jag demonterade så verkade allt i sin ordning... blinkers och all instrumentering va stendöd men lysen fram och bak fungerar och allt verkar vara kopplat... nån som har nån idé eller måste jag börja från början och ta tråd för tråd?Törs/kan jag starta och köra bilen utan att instrumenteringen sitter på plats och är inkopplad? Citera
pools May 17, 2008 Report May 17, 2008 Törs/kan jag starta och köra bilen utan att instrumenteringen sitter på plats och är inkopplad?Hej!Ja, du törs/kan, inget kommer att gå sönder.Mvh. Citera
Dr Frelin May 17, 2008 Report May 17, 2008 Kollade blinkers idag och varningsblinkers fungerar (även instrumenteringen) men när jag ska blinka med spaken händer inget... borde väl vara blinkomkopplaren som krånglar då... Citera
Recommended Posts