Posted July 25, 200519 yr comment_20357 Jag känner mig som ett barn på julafton. Efter så många timmars rengörning och slipande så fick bilen primer och filler invändigt idag. Det känns så skönt att detta är klart. Att man sen skall på underredet har jag förträngt Henrik
July 25, 200519 yr comment_20358 Det ser riktigt fint ut! Det syns att det inte är några fusklagninngar där inte Lite färg på det där sen jävlar...
July 26, 200519 yr comment_20378 Snyggt... men, ähum, du har väl inte sprayat över fönstervevarna i baksätet?M.v.h.
August 14, 200519 yr comment_21014 Oj oj oj vad den där kommer bli läcker. Nu ångrar man sig ju nästan att man inte fixade bilen invändigt samtidigt också . Men det är väl lite sent nu när det snart börjar vända och man ska ihop med bilen igen, underreda och balkar på min verkar annars vara i schysst skick så där behöver jag inte göra så mycket. Men man blir lite avundsjuk när man ser sådär fina bilder.