uffeg July 29, 2005 Report July 29, 2005 Vore kul om det var ett krav när man registrerar sig att man fyller i vilken ort man kommer ifrån. Är bara en promille som gjort det..... Kunde annars va kul ju att kontakta nån i närområdet...... Det förutsätter ju då faktiskt att man kan se var alla kommer ifrån......Plus att man skriver vilken bil man har. Eller bilar.Kan man inte göra såna fält obligatoriska så att de måste fyllas i? Citera
LupusRex July 29, 2005 Report July 29, 2005 Det hade onekligen varit lite roligare. Så man kunde se vart alla likasinnade fanns och så.Jag ser att du gått steget längre och tillochmed annonserar ut ditt mobilnummer. ^^ Citera
MrTurbo_1645 July 29, 2005 Report July 29, 2005 Jag delger alltid sådan info på de forum jag är aktiv. Man har väl inget att dölja direkt. Vart man bor och bilmodell borde alla kunna informera om. LupusRex > Din bil ser otroligt läcker ut i avataren, kan man få se fler & större bilder? Citera
pools July 30, 2005 Report July 30, 2005 Hej!Om ni vore medlemmar i klubben så fick ni veta var likasinnade finns.Så gå med i CMC så får ni en matrikel.M.v.h. Citera
MrTurbo_1645 July 30, 2005 Report July 30, 2005 Hej!Om ni vore medlemmar i klubben så fick ni veta var likasinnade finns.Så gå med i CMC så får ni en matrikel.M.v.h.Bläddra i papper är omordernt... Det är ju här framför datorn ( på forumet) det är intressant att veta. Citera
pools July 30, 2005 Report July 30, 2005 Hej igen!Just det... Göran Forsberg, finns det någon möjlighet att lägga ut medlems-geristret på nätet, eller är det inte tillåtet enl. datainspektionen?Kanske om man spärrar infon för alla utom medlemmarna.Förresten, kan man få registret i en Excel-fil eller så? Så att man kan görasökningar på flera olika sätt.M.v.h. Citera
LupusRex July 30, 2005 Report July 30, 2005 MrTurbo > Skulle gärna göra, om det var min bil på bilden. Det är en photoshoppad bild på hur min 'stang kommer se ut när den är klar, håller på och renoverar den för fulla muggar nu. Citera
MrTurbo_1645 July 30, 2005 Report July 30, 2005 MrTurbo > Skulle gärna göra, om det var min bil på bilden. Det är en photoshoppad bild på hur min 'stang kommer se ut när den är klar, håller på och renoverar den för fulla muggar nu.Aha! Kanske såg lite annorlunda ut nu ja... Jag vill ha min blanksvart med, finns ingen snyggare färg på en HT, fastback passar dock i fler färger... Citera
pineman July 31, 2005 Report July 31, 2005 Mina bilar får du bild på, resten står under min avatar..MVH Kenneth Citera
Leijon CMC 855 August 3, 2005 Report August 3, 2005 Tjenar! Jo som det står kommer jag från sydlänet skåne, Ystad. Det står också vad jag/vi har får åk. En 66HT, vit. Ett rullande objekt i ordets rätta mening. 15 ägare innan oss, och några har hittat på något skit. Breddat, borrat och klippt... men det är ju bara en utmaning När man fått jobb och man har lite ekonomi med lite pengar över till anna kul så kan det börja byggas på egen hand. Siktar lite åt RESTOMOD temat (man är ju fortfarande ungdom.. )Styvat chassie, original utseende, snygga fälgar (kanske lite "intimiderande" huv), kortad 9" och en vrålstark 302... lagom att skrämma skiten ur alla BMW fjantar! Det är min dröm ... men pengarna är tyvärr ingen realitet ... än Citera
Recommended Posts