KingCobra August 3, 2005 Report August 3, 2005 tänkte byta olje, bensin och luft filter på min nyinköpta -00 med 4.6 l V8:a. Oljefilter har dom på ford, så det köpte jag. Luftfilter skulle dom få beställa från USA, skulle ta några veckor och bränslefilter kunde dom inte få tag på . Några tips var jag kan få tag på bra grejer, vill ha det till helgen. Så gärna i södra svergie, så jag kan hämta det själv. Citera
Pernolf cmc 558 August 3, 2005 Report August 3, 2005 Åk till en hansen racing ÅF, dom har det du behöver! Citera
Lars Oscarsson cmc383 August 4, 2005 Report August 4, 2005 Hej.Det börjar bli lite tjatigt, använd sök på forum. Jag kan meddela er alla ännu en gång att ta kontaktmed närmaste MEKONOMEN butik och hör om dom äranslutna till Hansen Racing som återförsäljare.Om butiken är ansluten till Hansen Racing som åter-försäljare så kan ni också köpa massor av delar till era Mustanger där b.l.a. olja, oljefilter, stift mm, mm. Citera
KingCobra August 4, 2005 Author Report August 4, 2005 Tack för hjälpen. Tänk att det skulle vara så enkelt som mekonomen. Citera
overlake CMC 1202 August 4, 2005 Report August 4, 2005 Jag har ett KN sportluftfilter du kan få köpa. Citera
Recommended Posts