mobcharge August 11, 2005 Report August 11, 2005 Efter the neverendingstory om min motor faktiskt tog slut tänkte jag prova bettan idag..icke sa nicke, när man lägger i driven (eller 1 å 2an) så gör bilen en YTTERST liten ansats att röra sig sen dör motorn (känns som den nyper, fast i lådan.........) håller jag högra varv struntar hon totalt i att röra på bakhjulen..tillägas bör att lådan funkade utmärkt innan jag renoverade motorn, och det enda jag gjort är att byta filter och packning.Det är en fmx med shiftkit annars ganska standard.Någon som har något förslag?snälla Det går föresten att rulla bilen i park den enda skillnaden är ett klickande ljud från kardan infästning (i lådan) Citera
Monshine August 11, 2005 Report August 11, 2005 Det kan inte vara så att du har lyckats böja staget från växelväljaren till lådan?du kanske inte får i p på lådan fast väljaren visar det likaså med driven.prova justera staget på lådan om det är så att det har kommit i kläm när du har meckat. Citera
mobcharge August 13, 2005 Author Report August 13, 2005 Hej!nej men jag hade glömt fylla up den med olja...hade typ 4 liter i.Ledssen att jag tog upp er tid med det här Men glad att den går. Citera
mobcharge August 14, 2005 Author Report August 14, 2005 Yes!jag la upp en tråd om tickande i motorn, men det är löst nu SÅ jag körde sommarns första (och sista kanske) sväng idag.Känns skönt att veta att man kan koncentrera sig på kosmetisk renovering denna vintern Citera
Recommended Posts