Jump to content

Byte av dimljuslampor


KingCobra

Recommended Posts

Har en GT -00 med en trasig dimljuslampa fram, undrar nu om det är någon som vet vilken typ av lampa som sitter i, och hur man bytar. Tänkte det var lättare att fråga här än att plocka isär allt, för att få reda på vilken lampa, för att sedan sätta ihop allt igen och köra o köpa.

Link to comment
Share on other sites

På vilket sätt skulle den sidan hjälpa mig?? den handlar om 3:e genertionens mustanger med 5.0 l motor. För övrigt frågade jag hur jag byter lampor inte var jag köper böcker. Så i fortsättningen när någon frågar något så är det bara att hänvisa till en internetsida som säljer instruktionsböker, gärna då rätt böcker. Då kommer detta bli ett mycket tråkigt och korrtlivat forum tror jag. Skrev frågan då jag skulle köra förbi biltema och inte hade "mekarkläder" på mig, så jag ville inte krypa under o kolla. Ska nog kunna lösa det idag. Har ni några frågor överhuvudtaget om mustang så bara ställ dom till mig.... så hänvisar jag till www.ford.com

Link to comment
Share on other sites

Det finns ingen annledning att spela martyr här. Att jag postade länken var i all vällmening för att ditt inlägg inte hadde något svar. Det var ochså en vink om vad det finns i litteratur om Mustanger eftersom du är ny. Om nu inte den sajten har det du behöver så får jag be om ursäkt! Men det finns ochså länkar att annvända där om du nu inte orkar söka själv.

För övrigt är detta ett mycket bra forum med utmärkta medlemmar med mycket kunskap och en hög tolerans jämfört med anndra. Så "tråkigt och korrtlivat" får stå för dig.

Jag vet att din bil är ny men en manual bör du fixa till den så får du svar på alla basic frågor som du har.

Lycka till.

Henrik.

Link to comment
Share on other sites

Ber om ursäkt att jag tog i lite. Kände bara att en länk till en sida som säljer reperationsböker kan användas till precis varje fråga på forumet. Då faller hela idén med ett forum och då blir det "tråkigt och korrtlivat".

Ps. Handbok har jag haft till mina tidigare bilar, bl a en -69 HT, så det kommer jag att skaffa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...