Nils August 25, 2005 Report August 25, 2005 Bultar och skruvar behövs till alla gamla bilar.Q-Parts i Mölndal har rätt så fina sortimentslådor. Se nedan:http://www.qparts.net/qc/?p=productsList&iCategory=1 Funderar på att köpa på mig ett sortiment, men funderar nu på om jag både behöver UNC- och UNF-bult.Vilken gängtyp är vanligast förekommande på amerikanare i allmänhet och Mustanger i synnerhet? Citera
Sebring November 19, 2014 Report November 19, 2014 Hej NilsGammal fråga ser jag, men ständigt aktuell. Vad fick du för svar UNC, eller UNF eller båda ? Finns Q-Parts kvar och har de sortimentlådor fortfarande ?Har själv likadan bil för övrigt.Mvh Claes H Citera
fast66 November 20, 2014 Report November 20, 2014 Mitt förslag blir istället att köpa de satser med originalbult som finns - då får man exakt rätt både gänga, grade och utseende.Kit'en finns hos tex VP eller Amerikanska handlare., Citera
Recommended Posts