Gäst September 2, 2005 Report Share September 2, 2005 finns det olika topplock till 200cu.in -65 motorn den toppen jag har på min sitter insuget ihopgjutet med toppen undrar om det finns toppar med delbart insug och passar dom direkt på min motor. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
JockeH September 2, 2005 Report Share September 2, 2005 Alla US toppar som går att få tag i är gjutna med insug o topp i ett, det fanns en australiensisk och argentinsk variant med separat insug men dessa är det grymt svårt att få tag och kom runt -70 till 250'n tror jag.Mer info o mkt skoj om 6orna hittar du hos FordSix Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gäst September 2, 2005 Report Share September 2, 2005 det var synd det tanken var att montera turbo på 6.an ovh det har underlätta om det har varit delbart med tanke på förgasar val osv.Men man får väll sätta upp toppen i fräsen och hyvla bort lite marerial då.tack för svaret. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts