Jump to content

35 hk på 5 min??


KingCobra

Recommended Posts

Hade det funkat hade nog varenda bil haft det som option eller standardutrustning. Möjligen att produkten skulle finnas på Mekonomen etc....

Jag tror det är crap. Returrätten kontra det låga inköpspriset gör nog att de flesta inte orkar med besväret att returnera den.

Link to comment
Share on other sites

De har den klassiska sidan som ALLTID är med när det gäller bluffprodukter.

Nämligen en massa personer som påstår att det fungerar jättebra.

Finns alldeles för många ormoljeförsäljare, speciellt när det gäller bilar och HiFi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

När jag var liten lurade vi Johan von Klerker att om han åt ekollon skulle han bli en bättre fotbollsspelare,,,,han provade ett halvt...och vi andra kastade oss till höger och vänster när han kom snubblande med bollen,,, därefter tuggade han i sig ett tiotal ekollon,,,,jag lovar vi sprang när hans mammma kom efter oss senare,,,,,,vad lär vi oss av detta?

Det har i alla tider funnits dunderkurer för bättre prestande i alla former....

Får det lov att vara ett knippe ekollon???,,,extrapris idag!

mvh R

Link to comment
Share on other sites

Jag kan då inte se fördelarna med denna mojäng, troligtvis är inte heller nackdelarna av avgörande storlek, förutsatt att ingenting lossnar från den. Eventuellt kan den strypa lite på luftmängden och öka på genomströmningshastigheten. Hur grunkan höjer effekten, förblir en gåta, åtminstone för mej. Kanske nån kunnig kan svara på det.

Köp hellre öl för pengarna, så har ni nån nytta. :--

Link to comment
Share on other sites

Kvacksalvare har alltid funnits. Mitt samvete (om det nu finns ett sådant), skulle inte tillåta att blåsa folk på dethär sättet. Det måste finnas bättre sätt att tjäna sitt levebröd. Tänk om man vore tvungen att sälja en sådan mojäng "över disk". Hur kunde man förmå sej att presentera manicken och skryta med den, utan att dra på smilbanden. Jag skulle inte lägga skräpet till sortimentet i min butik. Den här impellerliknande grunkan hör till samma kategori som magnetklumparna för bränsleröret. Också detta påstås ge 10-15% lägre bränsleförbrukning genom omorganisering av molekylerna. Hahaa.

Det märkliga (sorgliga) är dock, att folk går på detta, och köper vad-som-helst

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...