Micke B November 6, 2005 Report November 6, 2005 När man honar cylinder loppen ska man använda nån vätska eller honar man torrt? Citera
pnilz November 6, 2005 Report November 6, 2005 Jag brukar andvända t-röd eller koncentrerad spolarvätska beroende vad man har hemma. Citera
Ingo November 6, 2005 Report November 6, 2005 När man började på verkstad så fick man lära sig att hona med Diesel,men som sagt det är inte så noga,men WD 40 är väl lite väl dyrt tycker jag. Citera
Pelle cmc 375 November 6, 2005 Report November 6, 2005 Efter detta missöde,använde jag detta verktyg och mängder av spolarvätska. Resultatet blev så här bra, se bilder. Citera
Ingo November 7, 2005 Report November 7, 2005 Det var när man honade och gängade aluminium man skulle använda rödsprit har jag för mig Citera
Pelle cmc 375 November 7, 2005 Report November 7, 2005 Just det, när du jobbar i aluminium är det det enda som funkar som kylning, när du honar cylindrarna har spriten bara till upgift att hålla rent,funkar utmärkt. Citera
Recommended Posts