Jump to content

Recommended Posts

Jisses, en sån vill jag ha !! GRYM ! Retrotrenden med muskelbilar kan ju inte bli fel. Snart kommer det Camarosar, Firebirds osv eller ??

Man hoppas ju bara att dom kommer till Europa också ! Men det kanske bara är gamla gubbar som jag som går igång på dessa retrosar !

Nu börjar Mussen i garaget känna sig hotad :?

Det finns väl förmodligen en anledning till att de enligt uppgifter börjat reproducera 1969 års Camarokaross...

Kan för övrigt bara hålla med föregående, conceptbilen på fotona ser jäkligt hårig ut!

mvh

Jocke

Helt underbar!

Ska man jämföra mot mustang 05an så ser ju den här bra mycket brutalare ut :) Men det gjorde väl Challengern från början också :)

Kul om det blir en hk krig igen :)

Tror att det är tänkt att Challyn släpps till -09, då de andra modellerna hos DC kommer med nya plattformar till det modellåret, främst 300:an.

2009?? Då är de ju inte ens med i matchten..precis som när det begav sig då... ;)

Hej.

Håller med alla att dom lyckats få till en ricktig retro men

som vanligt var det någon annan som var först igen. ;)

Menar du denna? ;)

pt-cruiser-2.jpg

• 1 month later...

Har sett den på andra bilder, och den är riktigt grym! Men det är fronten/grillen som jag inte kommer överens med.

hehe det var inte meningen jag skulle "smälla din bubbla" med grillen :oops: Jag såg att de har tagit fram en concept bil till Firebirden men den ser stort sett ut som en photoshopad camaro.

Hittade denna filmen. Challengern ser riktigt grym ut, och låter ännu bättre... :twisted: Men som sagt, FORD VAR FÖRST... precis som förra gången.

Känner jag doften av "krig" i luften... *sniff sniff*... jag hoppas det. Det hade varit kul för min generation att få vittna ett sådant. Vi var ju inte ens påtänkta sisst... snyft.

Näha det gick inte att lägga upp filen, så ni får länken istället. http://www.challengertalk.com/

niklas