Jump to content

Är detta en klubb-bil??


Leijon CMC 855

Recommended Posts

Hej hej!

Började läsa till ingenjör på BTH i Karlskrona nu i höst. På campus finns ett område som heter Minervavägen där studenterna bor. Gick förbi en dag till min dåvarande flickvänn som bor där och vad fick jag se!! Fick nästan hjärtstillestånd när jag kom förbi husknuten. Där, mitt framför snoken stod en 2005 Mustang GT!!

Flickvännen har gått vidare, men Mussen står kvar, men trots mina försök att få tag i ägaren så har jag inte lyckats.

Och tidigare idag så fick jag äran att provsitta en Svart GT 05 hos Auto Classica i Ystad. Detta har varit ett fint år, synd att det snart är slut. :--

Reg. på minervamussen är WZE 422

Niklas

Link to comment
Share on other sites

finns en del planer inför sommaren, vi får se vilka som förverkligas...

Den är så pass go som den är orginal så man vill inte göra för mycket...

men visst finns det en del på www.ponybuilder.com som skulle göra den coolare 8)

p.s det är så många som stannar en, ligger under den, hälsar och kommenterar den, med mera så jag är van.....

Link to comment
Share on other sites

Kolla här: https://secure1.ore.vv.se/fordonsfraga/Fordon_11.asp

Bör inte vara så svårt att hitta ägaren... Om du hittar honom/henne (?) be att denne köper "riktiga" hjul! :lol:

Vad är det för fel på dessa fälgar då?????

Oops, jag skulle kanske ha tänkt tyst! :oops: Jo, nä men jag tycker helt seriöst att de standardmonterade (på GT:n) 17" bullit-fälgarna ser mkt bättre ut än upgrade-fälgarna, som på nämnd bil. Sedan tillkommer det faktum att hjulhus och övrig design inte blir symmetrisk med så små/smala fälgar, mindre än 18" ser bara löjligt ut, helst bör man trycka dit 19 eller 20-tummare men då händer ju givetvis saker med komforten.

18" fanblades ser helt ok ut, inte perfekt men helt ok. Vill du se ett par riktigt schysst wheels kolla då på Foose Nitrous,

http://www.mhtwheels.com/wheel.cfm?brand=4&cat=113

Link to comment
Share on other sites

jag kan hålla med om att standard fälgarna är snyggare än vad dom borstade alu fälgarna är, men att ha fälgar med "eltejp" som däck på tycker jag inte är ett dugg snyggt...

Nä det kommer att bli ett par nya 17" till våren, 18" skulle också gå men man fick ju fina drifting däck med till Mussen orginal... Dom sliter man inte ut i första taget 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...