Jump to content

Lite Kritik!!


olesch

Recommended Posts

Igår satt jag och läste vår nya medlemstidning, mycket rolig läsning MEN:

Vid prisutdelningen vid evenemang så motiveras aldrig varför just den bilen vann sin kategori. Jag tycker det är väldigt intressant vad domarna tittar på och varför just den bilen som utses får pris.

Det stod inget i tidningen om det och inte iheller på dem Malmö träffarna jag varit på har det presenterats.

Kanske något att införa?

Link to comment
Share on other sites

Hej Ola,

Jag tycker inte att det är kritik - bara en bra synpunkt som jag tror har förbigåtts i många regioner vid bedömningar.

Vet själv att Sthlm har gjort det lite till och från.

Vi skall ta upp det på vårt årliga regionmöte i mars där vi kan diskutea med alla regioner på en gång.

Tack

Link to comment
Share on other sites

Ja kritik var kanske fel ord =)

Jag tycker iaf det hade varit trevligt att veta. Samt att det måste kännas bättre för pris mottagaren att veta vad han har fått pris för (inte bara bästa inom sin klass)

Tack för ditt svar Göran, hoppas vi kan få lite av det på träffarna/tidningarna inför nästa år!

Link to comment
Share on other sites

Jag vill passa på att tacka Mats G Johansson för en jäkligt bra artikel om MECA Raceway och vad som händer där!

Sidorna 42 till 47 i nya numret.

Att där sen kom med en del om mig och min bil gjorde den ändå bättre!! :D

Mvh

Jocke

Link to comment
Share on other sites

Tack själv Jocke, du bidrog ju själv med en del text till artikeln :-)

Det var en rolig och intressant artikel att skriva. Dessutom lärde jag mig en hel del om drag racing under tiden jag samlade ihop material till den.

Hoppas att det var fler som tycket den var läsvärt...

Tack också till "Joker" (http://www.cruzing.just.nu) som är fotograf på MECA Raceway och som bjussade på fina bilder, bl.a. den på omslaget till tidningen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...