January 19, 200619 yr comment_25036 Har för mig att jag var inne på erat forum för några månader sedan och såg nån som sålde delar och tillbehör till nyare Mustanger.Kilometergraderade hastighetsmätare bland annat.Nån som vet var firman finns och deras webadress?
January 19, 200619 yr comment_25050 kan det ha varit pernolf kanske? www.pernolf.se tror jag det är...mvhjocke
January 24, 200619 yr Author comment_25170 Det där med i närheten av Örebro låter bekant men sist jag var inne på sidan jag menar hade de även några 94-98 mussar till salu.Hittade bara en massa prylar till -05an på pernolf sidan nu.
January 25, 200619 yr comment_25212 Det där med i närheten av Örebro låter bekant men sist jag var inne på sidan jag menar hade de även några 94-98 mussar till salu.Hittade bara en massa prylar till -05an på pernolf sidan nu.Finns massor, kolla på www.steeda.com tar hem allt därifrån, har även en hel del 94+delar hemma på lager.Det jag inte har hemma på lager beställs denna vecka, deadline idag.Kan firman du tänker på vara mustangperformance?www.mustangperformance.se