Janne Holm CMC1740 February 4, 2006 Report February 4, 2006 Hej alla mussevännerJag har även en chrysler voyager i stallet Är det någon som vet var jag kan hitta framhjulslager till en sådanKan ju inte gärna gå in till återförsäljarens verkstad och beställakostar säkert skjortan. eller om någon råkar veta vilket lager jag ska beställa från SKF återförsäljare årsmod -99MVH Janne Citera
NiklasW February 5, 2006 Report February 5, 2006 Det är nog bara att promenera in till Hansen och köpa. Inte svårare än så.. Citera
JH February 6, 2006 Report February 6, 2006 Kolla vilket nummer och märkning befintliga lager har och gå in på en vanlig järnhandelsaffär och ange vad du ska ha. Brukar inte var så dyrt då.Jag tror inte det är dyrt på Hansen eller Norrlands heller. Citera
Janne Holm CMC1740 February 7, 2006 Author Report February 7, 2006 tack för tipsen men jag hittade inte mitt lager i hansen katalogenoch nu då jag forskat vidare verkar det som det är ettspeciallager tror det ser likadant ut på nyare volvoAmerican racing hade det i sin katalog för 1900kr Måste kunna hitta det för en billigare peng någonstans Citera
Ronnie S February 7, 2006 Report February 7, 2006 Du kan ju jämföra med vad ett lager kostar i USA, för att se om dom svenska priserna verkar rimliga. Den här firman har en on-linekatalog: https://www.rockauto.com/Du hittar inga Voyager under Chrysler i den dock, den bilen heter Plymouth Voyager i USA. Som ett exempel hittade jag att en "Front wheel hub assembly" till en 1990 Voyager med V6 kostar $75,79 hos dom. Citera
Sven February 7, 2006 Report February 7, 2006 Jag och en kompis provade att konvertera skivbromsar från en amazon till en t-bird och då gick vi in på Timken i Malmö och dom kunde utan problem plocka fram precis vad man önskade dom hade lösa ytter och inerhalvor tog mått på det vi hade med oss och hämtade sedan ute på lagret det vi behövde, så prova på ett ställe som förser industrin med lager så kan du nog hitta det där.Sven. Citera
Pelle cmc 375 February 7, 2006 Report February 7, 2006 Jag letade efter en lös innerbana när mitt stödlager till pinionen skurit, var på många "specialställen" men svårt att hitta någon med stort sortiment på tum dim. Hittade på www.nomo.se Citera
Recommended Posts