Jimmy March 8, 2006 Report March 8, 2006 Är det någon som vet exakta monteringsplatsen för fog lamp switch -65? Till vänster om torkarreglaget vet jag, men vet ej exakta måtten.- Har fått ritning den 14mars av Claes Wallin, tackar! Citera
Fredrik fd 863 March 9, 2006 Report March 9, 2006 Kanske denna bilden kan vara till hjälp. Den är från min förra mustang, en Fabriksbyggd GT-66. Citera
Tomgro cmc 702 March 10, 2006 Report March 10, 2006 Jag har "forskat" i detta och har av någon fått en skiss med mått, tyvärr är den tillfälligt borta Det verkar som att den knappen kan sitta lite olika - har kollat på en del bilar på träffar. Citera
fast66 March 14, 2006 Report March 14, 2006 JAg har en mall som jag mailat över till några här på forumet. Skickar den till dig om du har mailadress i profilen. OBS att det är en mall med rätt mått inskrivna, men den är inte skalenlig - du kan alltså inte bara lägga på mallen och borra, utan får göra en egen mall med de mått som finns angivna!!!Kan tänka mig att knappen sitter olika beroende på om det är en cab (elcab) eller inte, då även denna knapp måste tampas om utrymmet Citera
Recommended Posts