Micke B March 23, 2006 Report March 23, 2006 Sök funktionen på sidan hur funkar den igentligen??Kan man inte få svar igenom sök på ens egna trådar som man har startat?Vet inte om de har med mina inställningar att göra men jag tycker sök funktionen funkade bättre för. Citera
ht67 cmc 1502 March 23, 2006 Report March 23, 2006 Ja, jag håller med. Jag gick bet på att hitta ett av mina egna inlägg via sökfunktionen. Citera
Micke B March 23, 2006 Author Report March 23, 2006 Det var det jag tyckte..Har för mej att det har funnits nån eller några trådar om rullkam o rull lyftare,men hittar inte dom längre Citera
Per Berglund March 23, 2006 Report March 23, 2006 Ni behöver inte göra en "sök" för era egna trådar.Klicka först bara på eran profil här under era inlägg.Sedan "visa alla inlägg som xxx har gjort" så kommer du se.Exempelvis i Johns fall blir dethttp://www.mustangclubsweden.com/phpBB2/search.php?search_author=ht67+cmc+1502Att söka specifika ord i sökfunktionen är enklast om du lägger till ett * framför och bakom ordet innan du klickar sökExempelvis *rullkam*Specificera samtidigt att söka i exempelvis forum "Motor" så får man mer riktat om det är många träffar.Jag fick upp följande för *rullkam* och att söka i forum "Motor" Citera
NiklasW March 23, 2006 Report March 23, 2006 Jag tror också att det är något fel med sök-funktionen. Den hittar väldigt lite, oftast ingenting. Även fast man söker på väldigt vanliga ord som man vet finns i många gamla inlägg. Kan det vara så att en massa trådar har försvunnit som resultat av allt strul med hack med mera? Citera
Per Berglund March 23, 2006 Report March 23, 2006 Vad är det för ord du söker med då?Se om det skiljer beroende på datorJag får sidvis med träffar nästan oavsett vad jag skriver. Citera
Per Berglund March 23, 2006 Report March 23, 2006 Vissa ord verkar inte populär efter jag provat en massa ord.Exempelvis *automatlåda* ger få träffar fast det borde vara fler.Men jag vet inte om det stämmer annat än att jag "tycker" det borde vara fler träffarSkulle inte förvåna mig om tidigare "hack" ger detta bekymmer och isåfall får vi tyvärr leva med det ett tag.Inget problem som det finns tid för mig att gröta runt i.Just nu bråttas jag forfarande med automatiska registreringar så "I'm fed up with this!" Citera
Recommended Posts