MarcyWK April 1, 2006 Report April 1, 2006 tog ut min mustang v6 95:a idag.. köpte den för ett par månader sen så jag körde på "riktigt" första gången idag.. och de var så jävla kul, kände mig verkligen som vägarnas konung, och då är det ju ändå bara en v6:a man har.. fast jag är iofs bara 20 år o de är min andra bil.. lite skillnad emot volvo 740.. Men jag kan tänka mig hur de är o köra v8.. får bli en sån i framtiden.. Är ni många som har börjat köra mustang nu eller?? Citera
David_gävle April 1, 2006 Report April 1, 2006 Sitter och stirrar bort snön genom fönstret i gävle, väntar otåligt. Citera
lagbrant April 1, 2006 Report April 1, 2006 jag föreslår en nationell strejk tills snön är borta.-Vi tar fajten! Citera
Pernolf cmc 558 April 1, 2006 Report April 1, 2006 jag föreslår en nationell strejk tills snön är borta.-Vi tar fajten!eller "let´s win the championship" Citera
MrTurbo_1645 April 1, 2006 Report April 1, 2006 Mja! Får ju inte vara vår ÄNNU! Min motor är fortfarande i delar... Jag började meka på min första mustang när jag var 16år, är nu inne på den tredje och är nästan dubbelt så gamal! Satt btw ute och käkade glass i veckan, hur vårigt kändes inte det! Citera
Recommended Posts