Jump to content

Vad för intresse vid sidan av mustangen


zimba CMC 1744

Recommended Posts

Då är du en konstnär Peter! Att måla på folk med nålar med färg verkar allt annat än lätt ;)

Allt tar sin tid... men även det går att lära sig :roll::roll: bara lite tålamod och en snäll kompis som ställer upp med lite hud

Link to comment
Share on other sites

Har renoverat ett antal gamla Harman kardon förstärkare. All passiv o aktiv elektronik utbytta tex som denna 900+

Bilden är lånad ;)[ATTACH=CONFIG]25759[/ATTACH]

Är du intresserad av "real stuff" vad gäller reciver så håller jag på att slutför försäljningen av min Pioneer SX 1080 som jag köpte i slutet av 70-talet, intresset var större än jag kunde ana.

post-5479-144839309541_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Är du intresserad av "real stuff" vad gäller reciver så håller jag på att slutför försäljningen av min Pioneer SX 1080 som jag köpte i slutet av 70-talet, intresset var större än jag kunde ana.

UjUjUj..... själv är man ju inhoppad i hi-fi djungeln på slutet av 90-talet så det blev Nad för hela slanten.... mycket mos och mindre lull lull...

Link to comment
Share on other sites

Få se nu... Peter är konstnär eftersom han gaddar..

Å du längtar in under nålen... hmmm..vad är då du?

Småtokig lr? :D

Tjaa...vissa säger det och speciellt dom som tillhör de "icketroende" he he...

Jag är ensam på jobbet med minsta lilla bläckfläck och det pratas ofta om det (kan tillägga att jag även är rakad på knoppen och ofta bär typ rockarkläder) :)

Link to comment
Share on other sites

Få se nu... Peter är konstnär eftersom han gaddar..

Å du längtar in under nålen... hmmm..vad är då du?

Småtokig lr? :D

Slave to the needels... känner igen känslan faktiskt =)

Link to comment
Share on other sites

Förstärkare och recievers... ja det är kul, har själv sedan unga år varit Marantz fantast.

Renoverat ett antal förstärkare, kassettdäck, recievers och lite annat.

Å då snackar vi inte moderna plastgrejor utan tunga bitar från i huvudsak -70 talet :cool:

Andra intressen förutom Mustang... ganska varierande faktiskt...

Innebandy, gym, astronomi, hårdrock, elektronik, foto, film (leker redigerare med deprimerande resultat men skam den som ger sig)

Finns nog mer att ta upp men detta är väl tillräckligt för att få dagarna att gå.

Link to comment
Share on other sites

Häftigt. Samma här inga plastiga utan stärkare med diskreta komponenter o runt ljud med mycket trä och alla med dubbla nätdelar :)

Andra intressen. Foto. Nikon d7000 .

ROLIGASTE är dock talträning hur konstigt det en kan låta. Jag har inte svårt o prata eller vara social men nu HÖJER vi pitchen (frekvensen från 130 Hz till 220 Hertz en riktigt HÄFTIG utmaning :)

Förstärkare och recievers... ja det är kul, har själv sedan unga år varit Marantz fantast.

Renoverat ett antal förstärkare, kassettdäck, recievers och lite annat.

Å då snackar vi inte moderna plastgrejor utan tunga bitar från i huvudsak -70 talet :cool:

Andra intressen förutom Mustang... ganska varierande faktiskt...

Innebandy, gym, astronomi, hårdrock, elektronik, foto, film (leker redigerare med deprimerande resultat men skam den som ger sig)

Finns nog mer att ta upp men detta är väl tillräckligt för att få dagarna att gå.

Link to comment
Share on other sites

glömde ett av mina andra intressen också =)

post-6314-14483931202_thumb.jpg

Bild1: Jojje är nyduschad och under torkning

Bild2: Charlie är ölsugen

Bild3: 60åringen Staffan har tagit veckans bad.... av endast huvudet..

post-6314-144839311877_thumb.jpg

post-6314-144839311962_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...