Micke B May 4, 2006 Report May 4, 2006 Hur kopplas kickdown staget till en Edelbrock förgasare?Nått man måste köpa till vajer reglaget? Citera
Micke B May 8, 2006 Author Report May 8, 2006 Men nån måste ju ha haft det här problemet för.Hur löste NI de? Citera
Per Berglund May 8, 2006 Report May 8, 2006 Hallå!Köp en kabel från LokarGår att beställa hos SummitJag har en själv och det är fin kvalitet men har inte hunnit montera den ännu. Inte säker på om du även behöver själva kickdownreglaget från Edelbrock som monteras direkt på förgasare.Men köp det också så slipper du stå där med skägget i brevlådan. Kablar finns olika beroende på typ av lådaAlla finns på Summit för drygt $50/stFör FMX ser den ut så härOch C4 så här Citera
Fredde77 May 8, 2006 Report May 8, 2006 Hej,Jag använder orginal kickdownstag på min Edelbrockförgasare. Fungerar utmärkt. Dock så får man utöva bänd- och böjövningar för att få den att lira perfekt /Fredde Citera
Micke B May 8, 2006 Author Report May 8, 2006 Hej,Jag använder orginal kickdownstag på min Edelbrockförgasare. Fungerar utmärkt. Dock så får man utöva bänd- och böjövningar för att få den att lira perfekt /FreddeTror mitt stag är lite för kort för att bända o böja på. Citera
Leffe N cmc712 May 9, 2006 Report May 9, 2006 Det beror lite på om man bytt motor eller inte tex.När jag bytte från orginal 302"-2v till 351W med Edelbrock 600 så blev orginalstaget för kort, lätt fixat med en bit 12mm hydraulrör... Citera
Micke B May 9, 2006 Author Report May 9, 2006 Fixat.....eller rättare sagt summit fixar Börjar bli dyrt de här med Mustang 3 beställningen från summit iår Citera
Recommended Posts