Jump to content

Eleanor Mustang från Borås CMC NO: MDCLXXIV


FastMagnus

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Okay. Hoppas att du skriver hur den funkar. Man är alltid nyfiken. Som sagt

Berra

Startade bilen idag för första gången sen September och den startade direkt! Bränsleinsprutningen gör allt sitt jobb. Koppling kändes bra Berra; ska prova på väg snart

Link to comment
Share on other sites

Okay. Hoppas att du skriver hur den funkar. Man är alltid nyfiken. Som sagt

Berra

Startade bilen idag för första gången sen September och den startade direkt! Bränsleinsprutningen gör allt sitt jobb. Koppling kändes bra Berra; ska prova på väg snart

:thumbup::thumbup::thumbup: Bra jobbat Magnus.

Kommer förbi under veckan och inspekterar.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Aha En ny servopump. HA Ha :D . Rolig detalj du har skaffat fram Magnus. Ska bli spännande och höra. När allt blev klart.

Berra

Kommer hem om ca 14 dar; Så det får bli vinterns projekt fick ett kanon pris denna gången så det gick inte att låta bli + billlig frakt. http://www.lastcallracing.com/pax-1001822.html Fick även med en ny bränslepump+diverse små grejer

Link to comment
Share on other sites

Jag ställer mig direkt i kön för provkörning :--

Bäva månde varje motorcykel i Borås med omnejd :twisted:

Lånade brorsans Mustang i helgen, och hade en kul stund på huvudleden genom stan. Körde ifrån en stor mc med aphängar styre och raka rör. Och jösses vad han blängde. vid nästa rödljus. Så dom har redan respekt för stans mustanger :--

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bilen ville bli lite varm under crusing förra året i och försig var det 30 g i skuggan + att asfalten var stekhet. har nu skaffat mig 2 st 12" kyl fläktar en st stor oljekylare + ett litet expriment ska även montera kylare på bränsleröret. För bränsle kyler motorn bra...............

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Och kylaren på bränsleröret, hur gick de med de ?

Vilket mod av kylare är de du har på bild och ca pris ? funderar på ett till min låda oxå

Kylaren kostade mig ca 60usd, Och om det fortfarnade känns roligt nästa vecka så åker delarna på :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Fick hem 4X nya dämpare ställbara. ska bli spännande att prova :D När man kan ställa ut fjädring och in fjädring borde man kunna hitta "rätt"

Tittade på likadana förut, du måste skriva o. berätta sen hur dom funkar.

Link to comment
Share on other sites

Fick hem 4X nya dämpare ställbara. ska bli spännande att prova :D När man kan ställa ut fjädring och in fjädring borde man kunna hitta "rätt"

Tittade på likadana förut, du måste skriva o. berätta sen hur dom funkar.

Jo jag ska berätta sen: Söker fortfarande efter lust att skruva med egen bil igen men det kommer väl.............

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...