AktieMusse December 14, 2011 Report December 14, 2011 Sweet lord vilken ride!Haka ner och fågelholksmun på mig just nu. Citera
FastMagnus February 18, 2012 Author Report February 18, 2012 Nya bromsar 13" cobra; Fartens värste fiende. Och Shelby sänkning + nya ställbara dämpare.. Citera
ingvar February 18, 2012 Report February 18, 2012 nu måste jag komma och prov bromsa hur snappt den bromsar mot orginal hälsnigar sella Citera
FastMagnus February 19, 2012 Author Report February 19, 2012 Istället för att lagra fjäder fästet så har jag en kulled längst upp. Ingvar bilen är nu snabbare 100-0 än 0-100; Så det får man råda bot på få se vad man kan hitta på...... Citera
FastMagnus February 25, 2012 Author Report February 25, 2012 Idag blev det mont av rullkam; Mycket som ska isär & ihop igen. Börjar få bra rutin på detta nu Citera
JanneJ February 27, 2012 Report February 27, 2012 Har varit och inspekterat, tagit kölapp för kommande provkörning av monstret.Ska också ta och köpa in mig hos ortens gummihandlare, ser en ljus framtid på försäljning av bakhjul till en viss mustang. Citera
FastMagnus March 2, 2012 Author Report March 2, 2012 Har varit och inspekterat, tagit kölapp för kommande provkörning av monstret.Ska också ta och köpa in mig hos ortens gummihandlare, ser en ljus framtid på försäljning av bakhjul till en viss mustang.Stans däck handlare bjöd på lunch idag! Märkligt sammanträffande det där......................... Citera
FastMagnus March 31, 2012 Author Report March 31, 2012 Det är fruktansvärt trångt här nu; Får se om detta går att fixa......... Citera
FastMagnus June 25, 2012 Author Report June 25, 2012 Bara att inse det blir inget iår . Men satsar för fullt för nästa istället Citera
bjope45 August 10, 2012 Report August 10, 2012 V8 grogg ngn?Absolut!Passar ju för övrigt perfekt tillsammans med:/Björn Citera
FastMagnus August 10, 2012 Author Report August 10, 2012 Absolut!Passar ju för övrigt perfekt tillsammans med:[ATTACH=CONFIG]21327[/ATTACH]/Björn Det hade varit ngt; Bordet klart, och jag gav bort det idag hoppas att han blir glad när han får det................... Citera
FastMagnus August 23, 2012 Author Report August 23, 2012 Jag och Janne J hade en trevlig stund igår med pkt öppning, min nya bakaxel kom igår; Så strax är det dags att börja att skruva igen Citera
FastMagnus August 31, 2012 Author Report August 31, 2012 Ngn här på forumet som åker med oljekyl till bakaxeln? Och isåfall vad använde ni? Citera
PeterF September 1, 2012 Report September 1, 2012 Ngn här på forumet som åker med oljekyl till bakaxeln? Och isåfall vad använde ni?Har du kollat tempen i axeln? Funderar på om det verkligen är nödvändigt. Citera
FastMagnus September 1, 2012 Author Report September 1, 2012 Har du kollat tempen i axeln? Funderar på om det verkligen är nödvändigt.nödvändigt nödvändigt du vet la hur det lätt blir; Börjar det spåra ur så fortsätter det gärna. Tänkte ha det som lite extra "skydd" ifall man skulle råka få blyfot Citera
PeterF September 1, 2012 Report September 1, 2012 nödvändigt nödvändigt du vet la hur det lätt blir; Börjar det spåra ur så fortsätter det gärna. Tänkte ha det som lite extra "skydd" ifall man skulle råka få blyfot I know.... känslan av en bra att ha grejj är oslagbar. Citera
mhdin September 1, 2012 Report September 1, 2012 I know.... känslan av en bra att ha grejj är oslagbar.Jag platsar oxå där.Googlade på oljekyld bakaxel, tydligen oslagbart om man ska plöja fram på Autobahn. Citera
FastMagnus September 1, 2012 Author Report September 1, 2012 Hittade en 12v oljepump med mässing hus den fick det bli. Så nu återstår bara ett vetigt kyl Citera
JanneJ September 1, 2012 Report September 1, 2012 Ett vanligt oljekyl till motorn borde passa bra.Jag kan verifiera att oljan kan bli varm som attan om man frestar lite. När jag åkte bana med cortinan gick det inte ens att nudda axeln efter ett 15 minuters pass på banan, så varm var den. Sedan är det bara att gasa Citera
PeterF September 1, 2012 Report September 1, 2012 Jag platsar oxå där.Googlade på oljekyld bakaxel, tydligen oslagbart om man ska plöja fram på Autobahn. Citera
FastMagnus September 7, 2012 Author Report September 7, 2012 Har hittat ett oljekyl med fläkt på, till bakaxeln funderar på om man ska styra detta med en thermostat. Och isåfall vilken temp ska man ha på oljan isåfall? Citera
FastMagnus September 12, 2012 Author Report September 12, 2012 Så nu kom olje pumpen hem, Rikitgt kraftig ska klara av en trögare olja Citera
Recommended Posts