FastMagnus March 27, 2010 Author Report March 27, 2010 Vilken clutch är det.BerraXTR Stage 3 till 86-01 från megatunning inc Mustang GT Cobra 10.5 tum Citera
CMC 1061 Berra March 27, 2010 Report March 27, 2010 Okay. Hoppas att du skriver hur den funkar. Man är alltid nyfiken. Som sagtBerra Citera
FastMagnus April 9, 2010 Author Report April 9, 2010 Fick idag hem mina nya grenrörsbultar från stage 8 med låsning på, så nu ska jag skruva tillbaks grenrören och hoppas på att dom stannar där nu + en coupe fläkt Citera
FastMagnus May 8, 2010 Author Report May 8, 2010 Okay. Hoppas att du skriver hur den funkar. Man är alltid nyfiken. Som sagtBerraStartade bilen idag för första gången sen September och den startade direkt! Bränsleinsprutningen gör allt sitt jobb. Koppling kändes bra Berra; ska prova på väg snart Citera
JanneJ May 8, 2010 Report May 8, 2010 Okay. Hoppas att du skriver hur den funkar. Man är alltid nyfiken. Som sagtBerraStartade bilen idag för första gången sen September och den startade direkt! Bränsleinsprutningen gör allt sitt jobb. Koppling kändes bra Berra; ska prova på väg snart Bra jobbat Magnus.Kommer förbi under veckan och inspekterar. Citera
FastMagnus June 6, 2010 Author Report June 6, 2010 Har länge tänkt på en sån här och nu gjorde jag slag i saken Citera
CMC 1061 Berra June 6, 2010 Report June 6, 2010 Aha En ny servopump. HA Ha . Rolig detalj du har skaffat fram Magnus. Ska bli spännande och höra. När allt blev klart.Berra Citera
FastMagnus June 6, 2010 Author Report June 6, 2010 Aha En ny servopump. HA Ha . Rolig detalj du har skaffat fram Magnus. Ska bli spännande och höra. När allt blev klart.BerraKommer hem om ca 14 dar; Så det får bli vinterns projekt fick ett kanon pris denna gången så det gick inte att låta bli + billlig frakt. http://www.lastcallracing.com/pax-1001822.html Fick även med en ny bränslepump+diverse små grejer Citera
JanneJ June 6, 2010 Report June 6, 2010 Jag ställer mig direkt i kön för provkörning Bäva månde varje motorcykel i Borås med omnejd Citera
FastMagnus June 10, 2010 Author Report June 10, 2010 Jag ställer mig direkt i kön för provkörning Bäva månde varje motorcykel i Borås med omnejd Lånade brorsans Mustang i helgen, och hade en kul stund på huvudleden genom stan. Körde ifrån en stor mc med aphängar styre och raka rör. Och jösses vad han blängde. vid nästa rödljus. Så dom har redan respekt för stans mustanger Citera
FastMagnus June 15, 2010 Author Report June 15, 2010 Efter långtids letande hittade jag till sist en Km/h mätare med miltal och trippmätare i. Den var svår att få tag i till rimliga pengar, Bild kommer Citera
FastMagnus July 6, 2010 Author Report July 6, 2010 Bilen ville bli lite varm under crusing förra året i och försig var det 30 g i skuggan + att asfalten var stekhet. har nu skaffat mig 2 st 12" kyl fläktar en st stor oljekylare + ett litet expriment ska även montera kylare på bränsleröret. För bränsle kyler motorn bra............... Citera
FastMagnus August 12, 2010 Author Report August 12, 2010 Efter dryga 2 månader utan att bilen varit gång gick jag ut och startade upp den och åkte en liten sväng........ Det är roligt att åka Mustang igen Citera
Jonasm August 12, 2010 Report August 12, 2010 Och kylaren på bränsleröret, hur gick de med de ?Vilket mod av kylare är de du har på bild och ca pris ? funderar på ett till min låda oxå Citera
FastMagnus August 12, 2010 Author Report August 12, 2010 Och kylaren på bränsleröret, hur gick de med de ?Vilket mod av kylare är de du har på bild och ca pris ? funderar på ett till min låda oxåKylaren kostade mig ca 60usd, Och om det fortfarnade känns roligt nästa vecka så åker delarna på Citera
FastMagnus August 20, 2010 Author Report August 20, 2010 Efter ha fått min panel signerad för några år sen så saknades nått. Jag ville även ha han som ritade om den så nu är det fixat också Bara Jeff Manns kvar.......... Citera
FastMagnus September 22, 2010 Author Report September 22, 2010 Gillade ínte riktigt min mails mätare som jag fick tag i med tripp mätare. Så min jakt gick vidare då fanns den där helt plötsligt en orginal graderad till 200km/h. Det bör ju inte finnas så många i omlopp Citera
FastMagnus October 13, 2010 Author Report October 13, 2010 Jag har alltid velat ha en riktig rpm/räknare som passar i instrumenthuset så jag har jagat länge........ Till sist så Citera
FastMagnus October 26, 2010 Author Report October 26, 2010 Fick hem min fläktvinge idag man måste ju leta vikt Citera
CMC 1061 Berra October 26, 2010 Report October 26, 2010 Rätt Magnus. Vikten har stor betydelse Berra Citera
Netrom November 4, 2010 Report November 4, 2010 Heihttp://eleanorinspired1967mustangfastba ... onuts.htmlEr det her bilen som er i denne tråden?MvhMorten Citera
FastMagnus November 4, 2010 Author Report November 4, 2010 Heihttp://eleanorinspired1967mustangfastba ... onuts.htmlEr det her bilen som er i denne tråden?MvhMortenja; till nästa gång så ska jag tanka bilen. Så den inte dör när man börjar rotera. Bilen stannade på väg hem Har man satt ihop en bil så den inte tåll lite lek så ska man in i garaget igen Citera
FastMagnus November 12, 2010 Author Report November 12, 2010 Fick hem 4X nya dämpare ställbara. ska bli spännande att prova När man kan ställa ut fjädring och in fjädring borde man kunna hitta "rätt" Citera
mhdin November 12, 2010 Report November 12, 2010 Fick hem 4X nya dämpare ställbara. ska bli spännande att prova När man kan ställa ut fjädring och in fjädring borde man kunna hitta "rätt"Tittade på likadana förut, du måste skriva o. berätta sen hur dom funkar. Citera
FastMagnus November 18, 2010 Author Report November 18, 2010 Fick hem 4X nya dämpare ställbara. ska bli spännande att prova När man kan ställa ut fjädring och in fjädring borde man kunna hitta "rätt"Tittade på likadana förut, du måste skriva o. berätta sen hur dom funkar.Jo jag ska berätta sen: Söker fortfarande efter lust att skruva med egen bil igen men det kommer väl............. Citera
Recommended Posts