Jump to content

Featured Replies

• Svar 633
  • Visingar 136,1k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• efter 6 år så startade jag upp den igen i helgen, hade glömt att min nya kam hade en annan tändföljd men det löste sig också sen hade ngr bränslespridare hängt sig men efter par sekunder så var dom me

• Tjusigt

• Sist bilen var ute var 2011 på high chaparall känns som det börjar dags igen 

Posted Images

comment_132657

Äntligen lite fart i garaget!

Bromskylning är bra när det börjar gå undan på rakorna :)

Var och besiktigade LillPorschen för en stund sedan, bromskylningen på ena sidan hade lossnat och var riktat mot styrstaget, besiktningsmannen skrattade och undrade om styrstagen verkligen behövde kylas... Sedan diskuterade vi avåkningszoner på Knutstorp, tur att det finns vettiga besiktningsgubbar ;)

• Author
comment_132676
Äntligen lite fart i garaget!

Bromskylning är bra när det börjar gå undan på rakorna :)

Var och besiktigade LillPorschen för en stund sedan, bromskylningen på ena sidan hade lossnat och var riktat mot styrstaget, besiktningsmannen skrattade och undrade om styrstagen verkligen behövde kylas... Sedan diskuterade vi avåkningszoner på Knutstorp, tur att det finns vettiga besiktningsgubbar ;)

Det står en Cayman R 2012 här hemma nu pajken har köpt en. NJa jag vet inte om jag är frälst.

Men väl kylda styrstag är viktigt på en Porsche :)

comment_132737

Jag bokar en provtur direkt när den blir färdig!

Nu ser det riktigt seriöst ut även för en banracingfantast som mig. När alla pusselbitarna är på plats så kommer den att gå som ett svin, man kommer att hänga i bältet när man bromsar och sitta stenhårt mot stolsidan när det svänger.

Dessutom har stuket blivit helt rätt, att ett par bredare fälgar och lagom sänkning kan göra sådan skillnad!

Kör hårt!

• Author
comment_132748
Jag bokar en provtur direkt när den blir färdig!

Nu ser det riktigt seriöst ut även för en banracingfantast som mig. När alla pusselbitarna är på plats så kommer den att gå som ett svin, man kommer att hänga i bältet när man bromsar och sitta stenhårt mot stolsidan när det svänger.

Dessutom har stuket blivit helt rätt, att ett par bredare fälgar och lagom sänkning kan göra sådan skillnad!

Kör hårt!

Tackar Janne; dee la klart att vi får ut rasta den jag hoppas att den kan bitas som en Cobra sen. Man kanske kan jaga en och annan Porsche också;);););) Vad hette den web adressen du pratade om?

post-1894-144839378145_thumb.jpg