FastMagnus February 28, 2014 Author Report February 28, 2014 Tack AndersBehöver du hjälp så vet var jag finns Då kan du ju ha min Power Hat på huvudet som kom idag!!Det lutar väl åt att den blir liggande iår ihop med allt annat tyvärr Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 1, 2014 Report March 1, 2014 Hej Magnus.Vi vet alla som följer dig och din Musse på forum att det kommer att bli något i hästväg, hoppas du blir bra från det du råkatut för, som tröst kan jag påstå att jag vet. Jag har fått 7år av mitt skruvande att gå långsamt, ryggras och 4 operationer.Vi vet också att du gör ditt yttersta för att det skall bli så bra det bara går, det syns om du inte viste det, det är också såatt många här skulle kunna göra det yttersta och hjälpa dig med det som behöv.Men jag tror du är som jag, vill klara det själv, men hjälpen finns som det tydligt syns här.KRYA PÅ DIG. Citera
FastMagnus March 4, 2014 Author Report March 4, 2014 Hej Magnus.Vi vet alla som följer dig och din Musse på forum att det kommer att bli något i hästväg, hoppas du blir bra från det du råkatut för, som tröst kan jag påstå att jag vet. Jag har fått 7år av mitt skruvande att gå långsamt, ryggras och 4 operationer.Vi vet också att du gör ditt yttersta för att det skall bli så bra det bara går, det syns om du inte viste det, det är också såatt många här skulle kunna göra det yttersta och hjälpa dig med det som behöv.Men jag tror du är som jag, vill klara det själv, men hjälpen finns som det tydligt syns här.KRYA PÅ DIG.Tackar så otroligt mycket; Känns som en evighet varje dag just nu Citera
FastMagnus April 8, 2014 Author Report April 8, 2014 Idag kom Borås tidning och hälsade på tillsammans med 7 andra Mustanger och gjorde ett repotage inför det stundande 50-års kalaset går i tryck 17e april förstås. Har ni andra lyckats med att få lokal pressen för ett repotage Citera
FastMagnus August 13, 2015 Author Report August 13, 2015 Skickat från min HTC One via Tapatalk Citera
FastMagnus August 13, 2015 Author Report August 13, 2015 Tryck kammaren till kompressorn hittad igen Skickat från min HTC One via Tapatalk Citera
FastMagnus September 19, 2015 Author Report September 19, 2015 Efter ordentligt dagsverke så var även cowl panel utbytt Skickat från min HTC One via Tapatalk Citera
JanneJ September 19, 2015 Report September 19, 2015 Bra dagsverke!Gott att slippa ha gummistövlar på när det regnar. Citera
FastMagnus September 19, 2015 Author Report September 19, 2015 Nästa gång.blir det byte av golvet så mina nya stolar passar Skickat från min HTC One via Tapatalk Citera
FastMagnus September 24, 2015 Author Report September 24, 2015 valde 69ans sätesplatt form dom är ngt lägre; Lackade till dom innan montering så man får färg även på undersidan Citera
FastMagnus September 25, 2015 Author Report September 25, 2015 Förre ägaren hade bytt golv . Men nu får det bli original pressningar i golvet så det var bara bytta. Så mina nya stolar ska passa sen Citera
FastMagnus September 26, 2015 Author Report September 26, 2015 Byggt invändiga chassi förstärkningar idag och svetsat ditt det nya golvet höger sida färdigt Citera
Anders Lindström September 26, 2015 Report September 26, 2015 Det blir riktigt bra detta, Magnus :-) Citera
martin.a September 26, 2015 Report September 26, 2015 Gött att du jobbar på den gamle[emoji106] Citera
FastMagnus September 30, 2015 Author Report September 30, 2015 Tack så mycket grabbar! Behöver mycket sporrning så ös gärna på; bilen ska få en total "make ower" är det tänkt Citera
FastMagnus October 2, 2015 Author Report October 2, 2015 Då var det dags för v-sida; ja det är ett bränslekyl Citera
FastMagnus October 3, 2015 Author Report October 3, 2015 Svetsat i stort sett klart idag och även bytt ut torque boxen. Så nu börjar återmonteringen Citera
FastMagnus October 4, 2015 Author Report October 4, 2015 Och när man ändå håller på så åkte huven in till lackaren för att bli slät på insidanSkickat från min HTC One via Tapatalk Citera
FastMagnus October 9, 2015 Author Report October 9, 2015 Skickat från min HTC One via Tapatalk Citera
FastMagnus October 9, 2015 Author Report October 9, 2015 Avgas systemet tbx från pulverlackering blev som nytt Skickat från min HTC One via Tapatalk Citera
FastMagnus October 17, 2015 Author Report October 17, 2015 Blev till att bygga nya subframes connectors idag blev helt ok Citera
FastMagnus October 24, 2015 Author Report October 24, 2015 Så blev chassiförstärkningen klar ihop med traction bars får nog bli lite pulverlack på dom Citera
Recommended Posts