tomarc June 28, 2006 Report June 28, 2006 Hej! Har nyss blivit mustangägare, en fin -66 cab, springtime yellow . Jag har två frågor som jag inte riktigt hittar svar på:1/ Var köper man färg, spray eller typ lackstift för att fixa småskador i lacken?2/ Mina backspeglar på dörrarna är för "lösa" ändrar läge lätt, t.ex om man smäller igen dörren. Nån som vet hur man gör de "trögare"?/Thomas Citera
Radioman June 28, 2006 Report June 28, 2006 Grattis till din fina bil.Hoppas du förstår att du endast har riktigt småtrevliga problem Alltså grattis igen, jag menar det verkligen. Kanske har de som har haft tid med dessa fintrimningar något råd. Själv står jag i källaren "upp till anklarna i skit" Citera
PeO 460 June 29, 2006 Report June 29, 2006 Jag vet inte var du bor men hör med närmaste större billackering. Många har så att de kan blanda färg enl. kod och sedan "ladda" den på sprayburk. Det finns även 2K färger att få på detta sätt. Citera
Recommended Posts