Martin CMC1324 July 3, 2006 Report July 3, 2006 Var på bio i fredags och såg filmen! Det var bättre än de andra 2 de gjort. Helkul att de hade en musse med i filmen!!!, Kass att de lade i en pokemon motor i den.. saknade v8 mullret.. Helt sevärd! Citera
Leffe N cmc712 July 3, 2006 Report July 3, 2006 Jag såg oxå filmen i helgen och den var ju som man hade förväntat sig:Tramsig handling men otroligt mycke bilåka , när den sega inledningen väl var avklarad... Skandal var det iallafall att stoppa ner en risbrännare i en Musse! Citera
Leijon CMC 855 July 5, 2006 Report July 5, 2006 De var väl rädda att V8n skulle vara för svår att tugla... drog för lätt ifrån de andra...leijon Citera
coke89 July 5, 2006 Report July 5, 2006 aah vilka jävla hädare, och jag som inte tyckte man kunde sjunka lägre änn att sätta en cheva motor i en musse, men dehär é ju skandal... aah nee nu har jag tappat intresset för den filmen Citera
MarcyWK July 5, 2006 Report July 5, 2006 de var de värsta jag hört!! jag föreslår att vi alla bojkottar den filmen!! nån som är med mig kanske? Citera
coke89 July 5, 2006 Report July 5, 2006 jag bojkottar den helt klart, det har jag redan sagt till alla jag mött idag, och intalat dem att inte heller se den Citera
ht67 cmc 1502 July 5, 2006 Report July 5, 2006 Nä en sån film tänker jag inte stödja med BIO-pengar. Riskokare i en Musse, rökte de på när de spelade in filmen? Citera
pineman July 5, 2006 Report July 5, 2006 Jag tyckte också filmen var bra, fan har man laddat film för flera tusen spänn så kan man nog lägga 90:- på denna sevärda film.PS. Tjejen var skitsnygg... Citera
Recommended Posts