tomarc July 12, 2006 Report July 12, 2006 Orkar ni med två rookie-frågor till... jag har en 66a cabNån som har tips på en verkstad i norberg, fagersta, avesta, hedemora området?Nån som har testat med 3-punktsbälte på förarplats i en 60-tals cab?/Thomas Citera
Sudden83 July 14, 2006 Report July 14, 2006 3-punktsbälte borde inte vara något problem, det satt ju på svensksålda bilar. Du kankse kan göra en likadan anordning som på dessa bilar.Min HT är svensksåld men har inga bälten alls för tillfället så jag kan tyvärr inte skicka någon bild på hur det ska se ut.Vilken läcker cab du har! Supersnygg verkligen! Citera
pools July 20, 2006 Report July 20, 2006 Hej!Jag har satt in trepunktsbälten i min 68:a. Jag har bilder från monteringen,och om du vill kan jag e-posta dem till dig. Jag kommer att skicka in enartikel om det till MustangForum. (Medlemstidningen). Hoppas bara att Tordtar in den.Mvh.p-o.olsson@vindeln.net Citera
Recommended Posts