MOS August 7, 2006 Report Share August 7, 2006 Har nyligen blivit musseägare (GT -95, svart) och kastar mig nu ut på forumet med en fundering. Min bil saknar sidoblinkers, och jag tänkte därför montera sådana. Tips på lämpliga? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
grufman August 8, 2006 Report Share August 8, 2006 Några olika modeller som brukar användas:Peugeot runda koniska "jungfrututtar", från 68-82 användes dom. finns på Meca.Hella fyrkantiga, ca 2x2cm, finns på meca/mekonomenSaab 9000 gråa, finns på saabVissa har använt gamla bmw 3-serieblinkers också. Skuller personligen föredra peugeot-blinkersen, för den är lättast att montera (bara ett runt hål, inget mer), dessutom är den snygg Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
olesch August 8, 2006 Report Share August 8, 2006 Har nyligen blivit musseägare (GT -95, svart) och kastar mig nu ut på forumet med en fundering. Min bil saknar sidoblinkers, och jag tänkte därför montera sådana. Tips på lämpliga?Snyggare får du leta efter!Det är BMWs M3 blinkers på denna Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOS August 8, 2006 Author Report Share August 8, 2006 Tack för tipsen!/M-O Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
gud August 10, 2006 Report Share August 10, 2006 En sak ska du veta att även hur snygga blinker det änn finns så är det kasst att ta hål i skärmen...Jag ångrar att jag gjorde det.Tips... Köp sidospeglar med blinkers.kolla ebay.com Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernolf cmc 558 August 10, 2006 Report Share August 10, 2006 om den är intagen som flyttsak behövs inga sidoblinkers... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
E55eT August 11, 2006 Report Share August 11, 2006 Har nyligen blivit musseägare (GT -95, svart) och kastar mig nu ut på forumet med en fundering. Min bil saknar sidoblinkers, och jag tänkte därför montera sådana. Tips på lämpliga?BMW's långa sidblinkers i klarglas gör sig helt klart bäst enl min uppfattning. Men det är en smaksak, som flickan sa Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts