gud October 11, 2006 Report October 11, 2006 för att nu kommer den jävla vintern igen och jag måste skiljas ifrån min muskel kompis, som nu måste stå ensam i garaget. Vad ska man nu göra Sitta inne och kolla Tv Vara ute och frysa Nej fy fan för vintern...HJÄLP BBUUUU Citera
Sicce October 11, 2006 Report October 11, 2006 Känner samma sorg.. Det är riktig ångest nu när man inser att det snart e dags Citera
mrmix October 11, 2006 Report October 11, 2006 bygg en ramp upp till vardagsrummet och montera en garageport där , så kan ni iaf sitta i bilen å lyssna på musik utan å behöva gå ut själv så ska ja bygga om bilen en del i vinter så kommer nog få tillbringa tillräckligt med tid för att begäret inte ska bli kritiskt iaf Citera
Stefan cmc 1169 October 12, 2006 Report October 12, 2006 Visst är vintern lite tråkigare biltid.Kan bara säga att e det torrt o soligt en helg så luftas mussen med cabben nere så rullar vi någon mil så den hinner bli riktigt varm.Många glada miner får man på vägen. Citera
Laslo October 12, 2006 Report October 12, 2006 Personligen kommer jag nog att få spendera mer tid med gosebilen i vinter än i sommar. :-)Garaget blir klart, o så är det mycket o pilla med på bilen. :-) Citera
JanneJ October 12, 2006 Report October 12, 2006 Har sedan 20 år tillbaka haft som tradition att åka en sväng nedcabbat någon gång mellan jul och nyår. Förra året var det dock 60 cm snö framför garaget så jag hoppade över det....I år ser jag fram mot att ta en runda i mussen, nercabbat naturligtvis!Nån riktigt bra (h)julklapp måste man ju ge sig själv. Citera
Lars Oscarsson cmc383 October 13, 2006 Report October 13, 2006 Hej.En tröst är kanske att ha två, en för sommar soliga dagar ,en för sommarens regndagar , regnmussen är också användbar på vintern med rätt utrustning o underhåll. Det finns ju alltid något att göra på Mustangen undervintern, frågan är bara vad och vilket som skall göras först, litet eller stort. Citera
pineman October 14, 2006 Report October 14, 2006 Jag ställer av min -05 GT f.o.m. 1/12 och slipper på så sett betala förmånsvärde. Men man får väl gå ut i garaget och titta till den då och då. PS. glöm ej stänga av radion innan tändningen stängs av, annars snåldrar den ström, helst koppla bort batteriet. Citera
jimsss October 15, 2006 Report October 15, 2006 Vintern är ju bra som fan...man sparar pengar o göra av med dem på grejer till mustangen... ....Skall mecka kompressor under vintern... Citera
Recommended Posts