Jump to content

Slump, ödet eller vad?


MrTurbo_1645

Recommended Posts

Igår tappade jag min mobiltelefon när jag klev in i bilen. Ja det kan man ju göra, dock så märkte jag det inte och ni kan ju gissa vad som hände när jag startade bilen och körde iväg... :shock:

Skulle bara rulla fram 10meter för att hämta upp sambo & barn så tjejen såg ju det när det redan var försent. :cry: Den tålde inte att bli överkörd kan jag tillägga.

Satt hela kvällen igår och spanade på beg mobiltelefoner, jag använder endast Nokia, jag vill ha 3G i den och ej opratörslåst. Hittade två telefoner som var av intresse 6280 & N70.

Idag på förmiddagen ringde det från Telenor, de brukar ringa när min bindningstid gått ut och det hade den tydligen gjort förra veckan, de undrade om jag var intresserad att få en telefon för bra pris mot att jag band mitt abb till dem igen :!::--

Så för 1200:- (vilket är ca 500:- mindre än de beg på nätet kostade) får jag nästa vecka hem en NY Nokia 6280 som inte ens är bunden till Telenor! Konstigt hur det kan lösa sig ibland. 8)

Link to comment
Share on other sites

Bytte precis från en Ericsson P900 till en Nokia N73.

Vilken grym telefon!

Har jobbat med mobiltelefoner sen 1984 och är väldigt svårflörtad vad det gäller nya modeller men den var bra!!

Hoppas du blir lika nöjd med din nya Nokia

Janne

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...