William November 27, 2006 Report November 27, 2006 Hej alla Mustangvänner!När man väl beställt och fått levererat sina delar till sin kära bil, ochfattar att passformen är sk-t.Då inser man att ingenting, absolut ingenting ekstra ingår, du fattas den där ekstra gummibussningen, eller de tre skruvarna som du också vill byta.Ungefär som att beställa en Whopper Meel med Cola där du får beställa sugrör och mugg ekstra för din cola.Nån som känner igen sig, eller är det bara jag som tycker så???Mvh Peter Citera
mogge November 27, 2006 Report November 27, 2006 Har hänt mig med, köpte ventruts lister till min falcon 63a ifrån Mac,s Autoparts dom passade så dåligt att jag satte dit dom gamla igen made in taiwan ! ush Citera
Peter CMC1869 November 27, 2006 Report November 27, 2006 Hehe, ja det gäller att hålla koll på alla monteringskit. Tror jag köpte bultar och skruvar för 130 dollar senast ( 30 olika påsar) men likförbannat glömde jag beställa några kit och givetvis sånna som som ska sitta på ställen där dom syns Bara att beställa mer....... Citera
87gt50 November 27, 2006 Report November 27, 2006 Vem har sagt att det skulle vara lätt? Då hade ju vem som helst kunnat ge sig på det vi tycker är så kul... /Jocke Citera
Recommended Posts