Equus January 13, 2007 Report January 13, 2007 HejHar bytt bladfjädrar. Finns det nån anledning att spara de gamal originalfjädrarna med instansade nummer eller är det bara att slänga dom som skrot? E J Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 13, 2007 Report January 13, 2007 Hej.Du kan spara dom till någon som kanske behöver dom, inte såvanligt men det kan vara någon som har ett paket som pajat,det går att lämna in dinna gammla och härda om dessa. Det kanske inte är vettigt att göra men om original intressettar över så kan det vara vettigt att fixa till dom gammla. Citera
MrTurbo_1645 January 13, 2007 Report January 13, 2007 Kan säga att mina slita originalfjädrar gick i containern. Nya är inte dyra och orka ha dem liggande tills någon med original-fetisch ringer och frågar efter dem. Citera
Equus January 17, 2007 Author Report January 17, 2007 HejTack för synpunkterna. Jag har lagt undan dom tills vidare. E J Citera
CMC-49 January 18, 2007 Report January 18, 2007 Jag kan tänka mig o köpa ett par blad som är mjuka:-) (luftfjädring) Citera
Recommended Posts