tobbeh February 26, 2007 Report February 26, 2007 hej alla musse fans skickar lite garage bilder på min boss efter lite uppgraderingar i vinter mvh torbjörn i malung. Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 27, 2007 Report February 27, 2007 Hej.Fan vad grym den ser ut Scotern alltså , jag skojade faktiskthar ingen aning om Scotrar, jobbade en gång i tiden som komradiomontör på 70talet och utrustade polisens första scotrar i Okelbo men det är en anna historia. Mussen den är det överbetyg på, 11 på skala 0-10 ser mycket mycket trevlig ut. Citera
Janne Holm CMC1740 March 1, 2007 Report March 1, 2007 Bara att hålla med föregående GRYMT SNYGG En annan intresant sak är bältena borde kunna monteras på samma sättpå cabben Fast smäll från sidan klarar de kanske inte men bättre ändet lilla snöret som finns över magen orginal. Detta skall jag se över påmin kärra Citera
ThomasFB March 1, 2007 Report March 1, 2007 Tjohooo.Skulle vi skaffa en Ford till, skulle det bli en sån här. Nästan lika cool som Cuda.... När har Ford börjat tillverka scootrar? Citera
bossrules June 21, 2007 Report June 21, 2007 Överstegenaral colt med kompressor. Hur mycket effekt får du ut? Citera
Olov June 22, 2007 Report June 22, 2007 Hej.Fan vad grym den ser ut Scotern alltså , jag skojade faktiskthar ingen aning om Scotrar, jobbade en gång i tiden som komradiomontör på 70talet och utrustade polisens första scotrar i Okelbo men det är en anna historia. Mussen den är det överbetyg på, 11 på skala 0-10 ser mycket mycket trevlig ut. MEN hallåååå... sCoter går på två hjul och körs på sommaren men sKoter går på matta på vintern hihiglad midsommar...!!!! Citera
Leijon CMC 855 July 1, 2007 Report July 1, 2007 Det där är min typ av bil Kompressor rockar rejält. Vad är det för någon?? Paxton...Eaton..??Och lika sugen och nyfiken på effekten... hur mycket?? Tänkte på 4-punktebältet?? Hur och var sitter det fast?? Nyfiken =)/Nicke Citera
Recommended Posts