gugges February 27, 2007 Report February 27, 2007 Hej pga rost vid bakrutan och innertaksbyte och torra gummilister ska jag plocka ut rutorna på min 67 ht hur gör man lämpligast ?Mvh Gugge Citera
gugges February 27, 2007 Author Report February 27, 2007 Jag beställde nya gummilister, så det var bara att skära sönder dom gamla och plocka ut rutan, hur enkelt som helstGugge Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 27, 2007 Report February 27, 2007 Hej.Detta har nämts tidgare med byte av rutlister mm, jag harskannat av reportaget som jag skrev i Mustang Forum, klubbtidning, du kan få det hem till din privata mail omintresse finns, att byta gummilisten fram och bakruta ärsamma förfarande. Citera
gugges February 28, 2007 Author Report February 28, 2007 Det skulle vara jätte bra om du ville göra detTack på förhandMvh Guggegugges@telia.com Citera
ymmot_is August 4, 2012 Report August 4, 2012 maila gärna mig det också, jag har också problem med läckage...:tommy@tommyjonasson.se Citera
Rudhan August 4, 2012 Report August 4, 2012 Hej.Detta har nämts tidgare med byte av rutlister mm, jag harskannat av reportaget som jag skrev i Mustang Forum, klubbtidning, du kan få det hem till din privata mail omintresse finns, att byta gummilisten fram och bakruta ärsamma förfarande. Hej, nu var det här ett par år sedan men förhoppningsvis har du reportaget kvar, kan du inte lägga det någonstans här på sidan? Det är en sån där typisk bra-å-ha-grej som jag tror fler kan vara intresserade av. /Tomas Citera
Stefan Johansson August 4, 2012 Report August 4, 2012 Vi skulle ha en forumdel med viktiga dokument, typ PDF, Word eller Excel filer med sånt vi "gillar" att dela med oss av. Citera
Anders Lindström August 4, 2012 Report August 4, 2012 Vi skulle ha en forumdel med viktiga dokument, typ PDF, Word eller Excel filer med sånt vi "gillar" att dela med oss av. En mycket bra idé Stefan! Citera
Recommended Posts