March 4, 200718 yr comment_36833 Vems bil är detta:Tog denna bild då det var premiär för Schelbyn hos Exclusive i höstas.Skulle vilja se om stripsen därnere bara är där man ser nu eller om den också är framför och bakom, funderar på likadana!/Jocce
March 7, 200718 yr comment_36921 Vems bil är detta:Tog denna bild då det var premiär för Schelbyn hos Exclusive i höstas.Skulle vilja se om stripsen därnere bara är där man ser nu eller om den också är framför och bakom, funderar på likadana!/JocceDet är som Nicke säger, det är min bil. bif ytterligare bild.Lycka till Lelle
March 7, 200718 yr comment_36923 Vems bil är detta:Tog denna bild då det var premiär för Schelbyn hos Exclusive i höstas.Skulle vilja se om stripsen därnere bara är där man ser nu eller om den också är framför och bakom, funderar på likadana!/JocceDet är som Nicke säger, det är min bil. bif ytterligare bild.Lycka till LelleHmm får inte med bilden??Så där, den var för stor..
March 8, 200718 yr Author comment_36954 Ah, tackar för den där bilden också Som jag trodee, stripsen sitter bara "mellan" hjulhusen så att säga.Snyggt, funderar på o göra likadant på min, dock lär det väl bara få stå "GT" eller nått på min Har du koll på måtten (höjden) på stripsen?/Jocce
March 8, 200718 yr comment_36955 Ah, tackar för den där bilden också Som jag trodee, stripsen sitter bara "mellan" hjulhusen så att säga.Snyggt, funderar på o göra likadant på min, dock lär det väl bara få stå "GT" eller nått på min Har du koll på måtten (höjden) på stripsen?/JocceHej Inte i huvudet men jag kan mäta och återkomma med mått.Hej så länge/Lennart
March 8, 200718 yr comment_36956 Ah, tackar för den där bilden också Som jag trodee, stripsen sitter bara "mellan" hjulhusen så att säga.Snyggt, funderar på o göra likadant på min, dock lär det väl bara få stå "GT" eller nått på min Har du koll på måtten (höjden) på stripsen?/JocceHej igen JocceStripen är smala ca 8mm breda 60 mm utrymmet mellan ca 6mm.Lycka till
April 8, 200718 yr comment_37938 HejHar du måtten på stripsen som går över huv och tak också?Ursäkta dröjesmålet.De breda stripen är 26cm breda och bredden mellen dem är 6cm.Mvh/Lennart