PEKS CMC 2150 March 24, 2007 Report Share March 24, 2007 Någon som kan säga om nedanstående länk till bakljus från Ebay kommer att bli godkända vid regbesiktning? Om inte, någon som har tips på billigare bakljus än Cobra?http://cgi.ebay.com/ebaymotors/99-04-FO ... dZViewItem Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
grufman March 24, 2007 Report Share March 24, 2007 Svårt att säga. Dom är inte fabriksmessiga och dom är inte E-märkta. En chansning helt klart. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 March 24, 2007 Report Share March 24, 2007 Hej.Är dom inte E märkta så är det ingen idé att försökabesikta med dessa bakljus, min åsikt är att dessainte är godkända vid besiktning inte heller om dublir stoppad i flygande kontroll. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
elboy cmc 388 March 25, 2007 Report Share March 25, 2007 någon som sett var man kan köpa cobra bakljus till någerlunda bra pris? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrmix March 25, 2007 Report Share March 25, 2007 vid regbesiktning måste alal lampor va E märkta, jag satte mina blinkers & positionsljus med dubbelhäftande tejp å klämnde kabeln på lämplit ställe, de va inga problem alls (samma sak på min trans am 1993) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
gud April 15, 2007 Report Share April 15, 2007 dom kommer ehj att bli godkända. Måste ha gul blinkers. OBS En GT har bara 5 glödlampor en COBRA har 6 i bakljusen så du måsta bygga om elen också Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa-Malmoe April 15, 2007 Report Share April 15, 2007 Så mina bakljus som är helröda kommer de inte att klara besiktningen då? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
elboy cmc 388 April 15, 2007 Report Share April 15, 2007 Detta med röda blinker bak eller inte beror på bes mannen hur snäll han är. Mitt fall så har jag blinkers i backljusen som var helt okej på bilprovningen nu men nästa år vet man inte. Kanske någon skull orka lägga upp a till ö vad som gäller och vad som kan göras åt detta så alla nya och gamla ägare har allt på ett ställe och läsa,? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts