elboy cmc 388 May 10, 2007 Report May 10, 2007 Hmm en fundering på vad lådan i en 02 gt heter=?Sen undrar jag om det är något man ger sig på att byta ur trampningslager och koppling på själv? Det andra är den jag tycker den ylar,viner på 1 och 2 växlar något förslag på vad det kan vara Citera
olesch May 11, 2007 Report May 11, 2007 Hmm en fundering på vad lådan i en 02 gt heter=?Sen undrar jag om det är något man ger sig på att byta ur trampningslager och koppling på själv? Det andra är den jag tycker den ylar,viner på 1 och 2 växlar något förslag på vad det kan vara Du har möjligtvis inte en Short shifter installerad?Då kan det vina lite pga den! Citera
Pernolf cmc 558 May 11, 2007 Report May 11, 2007 Stämmer att det är en TR-3650, lådan viner lika mycket utan shortshiftern som med, det hörs bara tydligare med en sån installerad.Om du inte har en shortshifter är det hög tid att skaffa, en helt annan känsla och helt klart ett av dom som ger mest förbättringar för pengarna.och av en händelse så råkar jag ha en sån hemma på min hylla, ny i kartong. Citera
Daniel Linde May 12, 2007 Report May 12, 2007 hmm hur vet man vad man har?Det står på den lilla lappen på förardörrens innerkant.Står nån bokstav/siffra, så får du kontrollera det på nätet någonstans.// Daniel Citera
elboy cmc 388 May 13, 2007 Author Report May 13, 2007 tännke hur vet man om man har shortshiftern installerad i efterhand? kan man se det på något sätt? Citera
Pernolf cmc 558 May 13, 2007 Report May 13, 2007 ta bort damasken runt spaken så ser du.Så här ser steedas ut:http://www.pernolf.se/wm/index.asp?pid= ... &prodid=37 Citera
Recommended Posts