AndersH May 27, 2007 Report May 27, 2007 Hej alla!Jag har precis blivit med Mustang Innan den är helt färdig så är det en del saker som ska fixas, bromsljus och signalhorn, det tutar när jag svänger men inte när jag vill. Ställa förgasare etc. etc. Just nu så har jag bara uppställningsplats och har inte tillgång till mina egna verktyg. Så min fårga är om det finns någon som känner till någon bra mek till gamla Mustanger?? Jag har ett en tidigare tråd om detta men bara för set så hittar jag den inte igen. Då talades det om någon "Hugo"? Citera
Peter CMC771 May 27, 2007 Report May 27, 2007 Hej Det beror ju lite på vad du bor, men du kan prova med våran gammelmek i klubbem. US Car Service Inge Ellburg, CMC-member08-744 47 64. Annars kan du höra av dig till mig.Mvh: Peter Citera
AndersH May 27, 2007 Author Report May 27, 2007 Jag bor inne i stan, men är mobil! Jag provar tipset. Har du oxå verkstad eller blir det "privat"? Citera
pineman May 28, 2007 Report May 28, 2007 Hugo i Farsta är bra, det kostar visserligen lite mera kanske att anlita honom än andra, men han är bra...08/99 19 19_______________________________________________________________ska du göra framvagnsinställning så är denna kille i bandhagen väldigt bra 08/94 13 50 Citera
Recommended Posts