Hampus cmc1125 September 30, 2003 Report September 30, 2003 Har en 70HT. Har efter många turer kommit fram till att inte mycket är original Ska beställa ny klädsel till framsätena av en kille som skall till det stora landet i väster. Kollade på bilderna i Tonys katalog. Mina säten ser mer ut som dom som satt i Mach1. Har bilen hos plåtslagaren och har inte sätt den på 6 månader så minnet börjar bli lite dåligt, men jag har för mig att sätena går ända upp förbi nacken (jag är 180 cm). HT-sätena gick väl bara en bit över axlarna? Någon som har mått på Mach1 eller HT-sätena, från sitsen och upp? I så fall kan jag ringa och be plå¨tnicklas att mäta. Vore trist att få hem fel klädsel.Hampus cmc 1125 Citera
Henrik September 30, 2003 Report September 30, 2003 Hej HampusJag har en Mach1:a -70 och en HT -70 och båda sätena är exakt lika höga ca 73cm från sits och upp. HT:n har standard inredning enligt koden,den e svensksåld vet ej om det e därför dom e lika eller om alla-70:or har höga säten //Henrik Citera
fast66 October 4, 2003 Report October 4, 2003 1970 var det "high back bucket seats" som standard i alla inredningsalternativ - det fanns tre - std, de luxe och MachI..MachI klädseln kallas "comfortweave" och har tjockare "ribbad" stoppning,, och en remsa på ryggstödet som är matchad mot exteriör färg - röd, svart eller vit (69), och svart, röd, blå, Ivy, vit eller grå (70). Att döma av reservdelskatalogerna så är det olika skumgummi till standard resp. MachI klädsel. Kostar $123/stol om man vill byta Citera
Recommended Posts