Jump to content

Shaker 500


Jan Erik CMC 97

Recommended Posts

Detta går tyvärr inte att fixa som jag förstått det.

Om jag inte minns fel så har Grufman nya enheter som är programerade för svenska förhållanden.

Dock låg priset på 5 siffrigt om jag inte minns helt fel. Gör en sökning så finner du.

//Danne

Link to comment
Share on other sites

Detta går tyvärr inte att fixa som jag förstått det.

Om jag inte minns fel så har Grufman nya enheter som är programerade för svenska förhållanden.

Dock låg priset på 5 siffrigt om jag inte minns helt fel. Gör en sökning så finner du.

//Danne

Det är inget jag ligger hemma med, men defenitivt något jag kan ordna fram. Priset ligger på ungefär 9900kr och i dagsläget är det endast Shaker 500 som är tillgängliga med rätt frekvenser tyvärr.

Link to comment
Share on other sites

Detta går tyvärr inte att fixa som jag förstått det.

Om jag inte minns fel så har Grufman nya enheter som är programerade för svenska förhållanden.

Dock låg priset på 5 siffrigt om jag inte minns helt fel. Gör en sökning så finner du.

//Danne

Det är inget jag ligger hemma med, men defenitivt något jag kan ordna fram. Priset ligger på ungefär 9900kr och i dagsläget är det endast Shaker 500 som är tillgängliga med rätt frekvenser tyvärr.

Då hade jag nästan rätt då :)

Tur man får in de bästa kanalerna iaf här i Gävle regionerna.

// Danne

Link to comment
Share on other sites

Då kanske man skulle stoppa i något annat kul, eftersom den även är utrustad med sattelitradio som ej heller fungerar i Sverige så finns sattelitantenn på bakluckan som även passar till gps. Så är det någon som har ett bra förslag på radio/navigator som passar bra i mustangen?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

OK då åkte den i allafall trots cdväxlare och sattelitradio... det blev en Pioneer AVIC D-3 med navigator i-pod enhet och bluetooth de va lite meck det tog nästan tre timmar för att få allt som jag ville och så fick man ju kolla alla funktioner och testa av dom :D en stor fördel var att det gick att köra främre slutstegen på högnivå.

Link to comment
Share on other sites

Jag retade mig mest på att det var så dålig radiodel i shakern, tycker att ljudet är rätt ok och det blev ännu bättre med Pioneer spelaren och eftersom jag kör en 80Gb I-pod till denna så funkar de fint även med film om man så önskar :D Pris? tja har inte fått fakturan än men skulle tro ca 15 (blev lite andra prylar när ja ändå var i leksaksaffären)

Link to comment
Share on other sites

Jag retade mig mest på att det var så dålig radiodel i shakern, tycker att ljudet är rätt ok och det blev ännu bättre med Pioneer spelaren och eftersom jag kör en 80Gb I-pod till denna så funkar de fint även med film om man så önskar :D Pris? tja har inte fått fakturan än men skulle tro ca 15 (blev lite andra prylar när ja ändå var i leksaksaffären)

Det där borde va rätt stöldbegärligt? :P

jag är rätt sugen me på en liknande system i bilen men frågan e ju hur länge man får behålla den innan nån knackar en ruta o tar grejjorna :(

att man aldrig kan få ha sina grejjor i fred :evil:

Link to comment
Share on other sites

Jo nog är det det alltid.

Jag är så skraj för sånt där att jag aldrig parker annat än hemma på gården eller så jag ser bilen. För inslagen ruta eller rispad sida vill man inte ha på sin älskling.

Ska jag nånannanstans åker jag sierra.

Link to comment
Share on other sites

Jo nog är det det alltid.

Jag är så skraj för sånt där att jag aldrig parker annat än hemma på gården eller så jag ser bilen. För inslagen ruta eller rispad sida vill man inte ha på sin älskling.

Ska jag nånannanstans åker jag sierra.

Ja det gäller att hålla koll på bilen, finns ju alltid nån avundsjuk person som gillar att förstöra bilar som e finare än hans. de e knappt så man vågar ha bilen ute ibland!! :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...