Jan Erik CMC 97 June 27, 2007 Report June 27, 2007 Jag har nyss hämtat min nya Musse gt cab 07 med Shaker 500 men det går bara att lyssna på udda frekvenser på radion någon som vet om detta går att justera i någon setup eller så? Citera
Daniel Linde June 27, 2007 Report June 27, 2007 Detta går tyvärr inte att fixa som jag förstått det.Om jag inte minns fel så har Grufman nya enheter som är programerade för svenska förhållanden.Dock låg priset på 5 siffrigt om jag inte minns helt fel. Gör en sökning så finner du.//Danne Citera
grufman June 27, 2007 Report June 27, 2007 Detta går tyvärr inte att fixa som jag förstått det.Om jag inte minns fel så har Grufman nya enheter som är programerade för svenska förhållanden.Dock låg priset på 5 siffrigt om jag inte minns helt fel. Gör en sökning så finner du.//DanneDet är inget jag ligger hemma med, men defenitivt något jag kan ordna fram. Priset ligger på ungefär 9900kr och i dagsläget är det endast Shaker 500 som är tillgängliga med rätt frekvenser tyvärr. Citera
Daniel Linde June 27, 2007 Report June 27, 2007 Detta går tyvärr inte att fixa som jag förstått det.Om jag inte minns fel så har Grufman nya enheter som är programerade för svenska förhållanden.Dock låg priset på 5 siffrigt om jag inte minns helt fel. Gör en sökning så finner du.//DanneDet är inget jag ligger hemma med, men defenitivt något jag kan ordna fram. Priset ligger på ungefär 9900kr och i dagsläget är det endast Shaker 500 som är tillgängliga med rätt frekvenser tyvärr.Då hade jag nästan rätt då Tur man får in de bästa kanalerna iaf här i Gävle regionerna.// Danne Citera
Jan Erik CMC 97 June 27, 2007 Author Report June 27, 2007 Då kanske man skulle stoppa i något annat kul, eftersom den även är utrustad med sattelitradio som ej heller fungerar i Sverige så finns sattelitantenn på bakluckan som även passar till gps. Så är det någon som har ett bra förslag på radio/navigator som passar bra i mustangen? Citera
JonasO June 28, 2007 Report June 28, 2007 Hejhttp://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... hp?t=12109Mvh Jonas Citera
Jan Erik CMC 97 July 7, 2007 Author Report July 7, 2007 OK då åkte den i allafall trots cdväxlare och sattelitradio... det blev en Pioneer AVIC D-3 med navigator i-pod enhet och bluetooth de va lite meck det tog nästan tre timmar för att få allt som jag ville och så fick man ju kolla alla funktioner och testa av dom en stor fördel var att det gick att köra främre slutstegen på högnivå. Citera
Simon G July 7, 2007 Report July 7, 2007 Har du bara bytt radion eller har du bytt slutsteg och högtalare också? Prislapp på en sån pärla? Citera
Jan Erik CMC 97 July 8, 2007 Author Report July 8, 2007 Jag retade mig mest på att det var så dålig radiodel i shakern, tycker att ljudet är rätt ok och det blev ännu bättre med Pioneer spelaren och eftersom jag kör en 80Gb I-pod till denna så funkar de fint även med film om man så önskar Pris? tja har inte fått fakturan än men skulle tro ca 15 (blev lite andra prylar när ja ändå var i leksaksaffären) Citera
streetsaleen July 8, 2007 Report July 8, 2007 Jag retade mig mest på att det var så dålig radiodel i shakern, tycker att ljudet är rätt ok och det blev ännu bättre med Pioneer spelaren och eftersom jag kör en 80Gb I-pod till denna så funkar de fint även med film om man så önskar Pris? tja har inte fått fakturan än men skulle tro ca 15 (blev lite andra prylar när ja ändå var i leksaksaffären)Det där borde va rätt stöldbegärligt? jag är rätt sugen me på en liknande system i bilen men frågan e ju hur länge man får behålla den innan nån knackar en ruta o tar grejjorna att man aldrig kan få ha sina grejjor i fred Citera
Daniel Linde July 8, 2007 Report July 8, 2007 Jo nog är det det alltid.Jag är så skraj för sånt där att jag aldrig parker annat än hemma på gården eller så jag ser bilen. För inslagen ruta eller rispad sida vill man inte ha på sin älskling.Ska jag nånannanstans åker jag sierra. Citera
streetsaleen July 9, 2007 Report July 9, 2007 Jo nog är det det alltid.Jag är så skraj för sånt där att jag aldrig parker annat än hemma på gården eller så jag ser bilen. För inslagen ruta eller rispad sida vill man inte ha på sin älskling.Ska jag nånannanstans åker jag sierra.Ja det gäller att hålla koll på bilen, finns ju alltid nån avundsjuk person som gillar att förstöra bilar som e finare än hans. de e knappt så man vågar ha bilen ute ibland!! Citera
Recommended Posts