parar July 10, 2007 Report July 10, 2007 Jag funderar på att köpa ett kompressorkit till min -02 GT men är det smart om jag vill ha mer effekt? vad kan jag räkna mer för komplikationer och vad är det extra viktigt att tänka på inför det?eller är det kanske någon annan som kan tippsa på något annat Trim? Citera
Pernolf cmc 558 July 10, 2007 Report July 10, 2007 kompressor är absolut en bra idé, men den stora frågan som diskuterats fram och tillbaka är just vad bilprovningen säger. Citera
parar July 10, 2007 Author Report July 10, 2007 jo det har jag också hört men jag hörde nån som bara tog bort nåt enkelt så att den för tillfället inte fungerade för man skulle tydligen få ha den där för show men jag vet inte.men vad kan man få en sådan för då? och vad ska man göra för att sedan slippa byta kolvarna? Citera
streetsaleen July 11, 2007 Report July 11, 2007 jo det har jag också hört men jag hörde nån som bara tog bort nåt enkelt så att den för tillfället inte fungerade för man skulle tydligen få ha den där för show men jag vet inte.men vad kan man få en sådan för då? och vad ska man göra för att sedan slippa byta kolvarna?Det sägs att Saleens kompressor ska va rätt bra, en sån kompressor ligger runt 5,500 $ http://www.saleen.comÄven Paxton, vortex, Roush och Kenne Bell kompressor verkar det var rätt fin snurr på Citera
parar July 11, 2007 Author Report July 11, 2007 okok är det inget man måste köpa till på den saleen har eller?och vem ska man isåfall beställa utav? Citera
Mickeloken September 30, 2007 Report September 30, 2007 Kika in på eav.se där man monterar Vortech kompressorer. Jag åker själv en sådan i min gamla Jeep Grand Cherokee och det funkar svinbra, men det dom huvudsakligen jobbar med är just till Mustangerna. // Shelby Citera
ThomasFB September 30, 2007 Report September 30, 2007 och vad ska man göra för att sedan slippa byta kolvarna?Laddluftkylare Citera
Recommended Posts