Jump to content

Ford Mustang shelby GT 500 SUPER SNAKE


streetsaleen

Recommended Posts

ofan härligt.. hhaha ja de e ju gött o piska vissa porcshe o corvette bilar här istan när man har lite pulver under huvven, mina 460 hk räcker till det iaf :P Gillar fronten på din shelby 500 :twisted: den e rååå.. skulle vilja se bilen i verkligheten :)

Link to comment
Share on other sites

ofan härligt.. hhaha ja de e ju gött o piska vissa porcshe o corvette bilar här istan när man har lite pulver under huvven, mina 460 hk räcker till det iaf :P Gillar fronten på din shelby 500 :twisted: den e rååå.. skulle vilja se bilen i verkligheten :)

Link to comment
Share on other sites

Yes. :twisted:

skit, vad har du för trap speed (400m) :roll: 220-230?

Eftersom 300zx med 700hk (som jag känner till) gör 215-216 skulle du nog ha 220+

Har inte haft tillfälla att köra den på bana ännu, tyvärr. Osäkert om det ens blir denna säsong. Vill vara säker på att grejerna lirar innan jag kör den på bana. Kommer nämligen inte att bli jättemånga 1/4-mile repor för min del då jag faktiskt brukar bilen mkt. Dock vill jag ju ha ett fint tid-kort att rama in! Det i särklass största problemet är fästet! Desto roligare då att rejsa bågar från lite rull! Senast en Honda Fireblade RR från 50-220 (på Autobahn såklart...). Han hängde inte med... Körde sen upp vid sidan av min bil, vinkade in mig till vägkanten, bara för att se vad jag hade under huven! Mkt barnsligt... Och mkt kul! :twisted:

Link to comment
Share on other sites

ofan härligt.. hhaha ja de e ju gött o piska vissa porcshe o corvette bilar här istan när man har lite pulver under huvven, mina 460 hk räcker till det iaf :P Gillar fronten på din shelby 500 :twisted: den e rååå.. skulle vilja se bilen i verkligheten :)

Jag gillar också fronten! Funderar dock på att byta huv... Gillar huven på GT5oo KR skarpt! Har varit tvungen att såga lite på insidan av min huv för att få plats med KBn samt tagit bort staget. Har trots det bara 4 mm spel mellan KBn och OVANsidan av huven! Vill inte ha en liten buckla där...

Link to comment
Share on other sites

Jag har 25 mil till stockholm :P

Hmm jaa fästet på min bil e la inte det bästa heller, har 275 fram o 315 bak. men när man väl har fått upp ett häng o sen när den bitar tag i backen igen då biter den verkligen tag i backen :-- hehe

Ja GT500 KR huven e brutalt läcker :twisted: speciellt me dom 2 luftintagen vid huvens front

Link to comment
Share on other sites

nähä... kunde ja aldri gissa... :evil:

jag som vart där fler ggr utan att se en röd shelby... fast har ju mest vart på Lelles då... :roll:

Om du vet var Lelles är så vet du säkert var Sulas ligger! Bor nära där! :D

å fan de e ju bara runt hörnet de ju... :P

inte konstigt att man inte sett dig då när de e Ölsta å inte Uppsala... 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...