amberman Posted September 5, 2007 Report Posted September 5, 2007 Kolla www.grunt.seHar sett dem monterade i en Fastback -68 stolarna har fällbart ryggstödHälsningar Amberman Quote
Robban cmc 1103 Posted September 5, 2007 Report Posted September 5, 2007 Detta är kanske en seriös firma men ja saknar då en hel del info textelefon namn på ägaren/säljarenvart dom liggerreggad firma eller svartsäljare?Det finns en hel del firmor med liknade sidor som har blåst folk på deras pengar därav min undran. Quote
Laslo Posted September 6, 2007 Report Posted September 6, 2007 Läste en undersökning nånstans att Sveriges företag har en infantil inställning till webshopper, rent generellt.Att en hemsida mest är en cool plojgrej för att visa att man finns.Men folk verkar inte fatta att man nästan måste ha en väl fungerande webshop idag.Kom av ämnet lite, men jag håller med Robban76 att spindelsinnet plingar lite när det inte står nånting om vem som äger eller var firman finns, om den finns.Den här hemsidan verkar dock inte vara skapad av företagaren själv om jag får tro nic.se, utan av naboovalley.com.Själv skulle jag nog inte dra iväg några stålars till OkändFirma AB i IngenAdress.*End Rant* Quote
Recommended Posts