b1engan September 17, 2007 Report September 17, 2007 Är det någon som vet vart man ska vända sig för att hitta bilder på klädslar? har själv en mustang -72 ht med lite högre säten inbyggt nackstöd typ är det någon som vet vad den kallas finns det några företag som kanske säljer klädslar/skinn/vinyltacksam för svarBengt Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 17, 2007 Report September 17, 2007 Hej.Jag klär om, om du behöver hjälp, dina stolar är säkerrätt för din Mustang, klädsel finns att köpa här hemmafrån våra återförsäljare, kolla hemsidans länkar. Är dinna stolar av den typen som bilden visar så ärklädsel till dom inte svåra att få tag på. Citera
bjornpersson September 23, 2007 Report September 23, 2007 Du som verkar vara insatt i klädselfrågor - kan det för en som mig som inte är ute efter 100% originalrenovering utan mer fräscht och funktionellt vara ide att kika på ett komplett interior-kit av typen på länken nedan ?http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1969-MAC ... QQtcZphotoEller är detta superlåg kvalitet ? Har någon erfarenhet ? Citera
Nenne September 23, 2007 Report September 23, 2007 Tja, de räknar ju upp några välkända namn, i alla fall känner jag igen TMI ACC, och Dashes Direct. OCH så säger de att det inte ingår några Taiwanprylar och det är bra. (Alla Taiwanprylar är säkert inte dåliga, men jag har ännu inte köpt något som passat som det ska.)Jag har inte köpt något från Laurel Mountain Mustang själv, men med en feedback på 99,7% på nästan 10000 auktioner så skulle jag inte vara alltför orolig. Enligt deras websida, har de funnits sedan 1989 och så länge överlever man inte om man inte gör ett bra jobb. Citera
Recommended Posts