Jump to content

Mustang GT mitt bästa köp någonsin!


Fröberg

Recommended Posts

Fasiken vad kul det är!

Folk tjohar, vinkar och ger tummen upp. Byggubbarna vid E4 Kistan stannar upp och pekar på bilen. Skyll inte på mig om bygget blir försenat :P

Det är mitt bästa bilköp någonsin. Känner man sig lite nere är det bara att ta ut bilen på en sväng så käns alla problem som bortblåsta!

Det är en bra investering för välbefinandet och god hälsa :)

Link to comment
Share on other sites

Fasiken vad kul det är!

Folk tjohar, vinkar och ger tummen upp. Byggubbarna vid E4 Kistan stannar upp och pekar på bilen. Skyll inte på mig om bygget blir försenat :P

Det är mitt bästa bilköp någonsin. Känner man sig lite nere är det bara att ta ut bilen på en sväng så käns alla problem som bortblåsta!

Det är en bra investering för välbefinandet och god hälsa :)

Håller me dig till 100% :--

Link to comment
Share on other sites

den e klart mer uppskattad än Corren man hade innan då den väckte lika mycket avundsjuka som tumme upp... :?

mussen e bara tummen upp... ok lite klagomål på motorljudet men de gillar de ändå om man inte kommer hem alltför sent.. :--

Link to comment
Share on other sites

Visst är det grymt, man blir lika uppskattad vart man än kommer, folk kommer fram och ska ta bilder och snacka... En dålig dag på jobbet förvandlas snabbt till ett stort smile när man startar mussen och trycker till på hemvägen 8) Lånade ut mussen till mina föräldrar en gång, dom kom tillbaks helt lyriska dom hade blivit stannade längs vägen av en som ville fota bilen... Sen hade det kommit fram folk till dom vart dom än parkerade....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...