Jump to content

Recommended Posts

Förmodligen så kommer många att vilja strypa mig för att jag ens tar upp detta. Det är så att efter mitt "Musseköp" i somras ( 65 cab röd ) så har jag blivit helt sjuk när det gäller Mustanger. Trodde inte först att intresset skulle bli så stort när jag köpte min drömbil, men icke sa nicke. Nu är det så att jag blivit helt såld på att skaffa mig en Mach 1. I dagsläget så har inte Lars Gunnar Björklund ringt och grattat mig för nån storvinst, så pengarna finns ej. Nu kommer kruxet. Ska jag sälja min älskling för att skaffa en annan sötnos???

Fan det skulle ju kännas att vara otrogen. Jag är säker på att andra har varit i samma sits, Men hur gjorde/resonerade ni? Mach 1 är ju ingen idealisk familjebil att glida i på sommaren med hela familjen till exempel, men å andra sidan så kan man köra skiten från dom flesta. Vore kul med svar,funderingar på detta.

Ha det så bra va.....

MVH Kenneth den velige

Hej

Några råd:

1/ Börja med att sälja din nuvarande Mustang billigt till mig !

2/ Sen kan vi börja leta efter en Mach-1'a åt dig.

PS sätt gärna ut bilder på DIN Mustang cab-65 så jag vet vad jag köper.

TMMH & VH

( tages med mycket humor och vänliga hälsningar )

sålde min förra veckan..snyft.. :( trodde inte man kunde sakna en bil man lagt ner 100-tals timmar på SÅÅ mycket..men hade dessvärre inget val..nu är det bara att jaga en ny..iof så kan du ju preppa din cab lite..ger nog en mach1 en match med lite xtra klös i motorn.