Gtttggg January 11, 2008 Report January 11, 2008 Programmet Biltokig 2007 kommer på lördag kl 23.00 på tv24 samt på tisdag kl 22.50 på kanal 2 med programledaren Bobo. Handlar om olika bilträffar i landet. Citera
Laslo January 11, 2008 Report January 11, 2008 Kan man se den på SVT.se sen tro? Eller kan nån lägga ut på youtube?Jag har ingen teve.. :-) Citera
thirtyfour January 11, 2008 Report January 11, 2008 Kanon att du tog upp det då jag inte haft svt på länge pga den där digitalomläggningen.Innan de stängde i vår region så funkade de flesta kanaler bra på vår redan införskaffade digitalbox, men nu...... bara 4:an och 6:an i princip.Jag såg i alla fall att reportaget och ett par för svt exklusivt upplagda andra reportage finns på:http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=75316&from=program_aoDet var nåt vaj här för att se dem nu men jag ska kolla ikväll igen. Citera
uffeg January 11, 2008 Report January 11, 2008 Var i tisdags 21.30 på svt2. Ni kan tänka er själva, man ska spegla dom flesta bilträffarna i sommar på ett 30 minuters program, dessutom tillåter man EN gubbe att prata 10 minuter om sin aston martin....... i olika avsnitt... Jaja, jag är lite kinkig nu !!!Lite senare, en timme speltid, lite mer urval... hade varit skoj, det måste ha filmats hur många timmar som helst....Länkarna på SVT's hemsida och intervjuerna där var bättre än hela programmet tycker jag.... Citera
Janne Holm CMC1740 January 11, 2008 Report January 11, 2008 Hela programmet finns på SVT:s hemsida samt lite mer bonusmaterial från fler träffar som inte visades Från Rättvik så visades den Shelbyn som körde backracing samt en Mach I Citera
uffeg January 15, 2008 Report January 15, 2008 Varning, det verkar som om sidan CARCRAZED varit hackad..... Brorsan fick ner en trojan från den sidan i förmiddags... Dock hade man kollat upp servern utifrån, och det verkar nu som om den var clean. Citera
Laslo January 16, 2008 Report January 16, 2008 Mjo, den försökte förgäves att smitta mig också.Svt:s episoder var riktigt underhållande , mycket skojjiga bilar, och mycket positiva attityder. Citera
Recommended Posts